Aukščiausios pozicijos bendrovė neapleidžia jau šeštus metus. Savo darbuotojams ji siūlo ne tik tokias privilegijas kaip nemokami apsilankymai sporto klube, gurmaniškas maistas darbo metu, bet ir pinigines išmokas susilaukus naujagimio. „Google“ įsitikinusi, kad geriausia privilegija iš visų – dirbti „Google“, todėl daugiausia dėmesio skiria žmonių tarpusavio santykio stiprinimui. Bendrovė įsitikinusi, kad to lengviausia pasiekti per maistą. Pietaudami darbuotojai sėdi prie didelių stalų, todėl kiekvieną kartą pietauja su skirtingais žmonėmis. Atrodo, paprasta, bet tai veikia.

Antros vietos, anot „Fortune“, verta bendrovė „Boston Consulting Group“. Trečioje vietoje – sąrašo naujokė „Acuity“. Šimtuke atsidūrė ir tokios įmonės kaip „Riot Games“ (13 vieta), „NuStar Energy“ (18), „Goldman Sachs“ (50), KPMG (63). Kad ir kaip ten būtų, bendrovėms, siekiančioms būti geidžiamoms tarp darbuotojų, žurnalas „Fortune“ pateikia reikalingiausius atributus: stiprus lyderis, atskaitomybė už atliktas užduotis – premijų ir bausmių sistema, kolektyvinė pergalės siekiamybė, bičiulystė, galimybė gauti kokybiško maisto netoliese ar pačiame biure, sveiko ir judraus gyvenimo būdo propagavimas.

Reputacija turi daugiausia įtakos

„Ocean Tomo“ teigia, kad nematerialus turtas – autoriaus teisės, reputacija, prekių ženklai ir patentai – labai reflektuoja su kūrybingumu ir žmogaus gebėjimais. Nematerialaus turto įtaka 500 didžiausių JAV įmonių 1975–2015 m. išaugo atitinkamai nuo 17 iki 84 procentų. Ir atvirkščiai, kaip svarbiausias veiksnys renkantis darbo vietą yra įmonės reputacija (56 proc.), teikiamų paslaugų ar produktų žinomumas (20 proc.), įmonėje jau dirbantys žmonės (17 proc.) ir įmonės prestižas (7 proc.).

Išmaniausias miestas pasaulyje – Barselona

Barselona

Žurnalas „Forbes“ paskelbė, kas yra penki išmaniausi pasaulio miestai. Visame pasaulyje miestai sprendžia transporto infrastruktūros, smogo arba augančio gyventojų skaičiaus problemas. Kam sekasi geriausiai? Sudarant sąrašą orientuotasi į penkis svarbiausius dalykus: technologijų panaudojimas, architektūriniai sprendimai, komunalinės paslaugos, transporto infrastruktūra ir gyvenimo patogumas. Pirma vieta atiteko Katalonijos sostine vadinamai Barselonai. Užlipti ant aukščiausios pozicijos padėjo ne tik šie kriterijai, bet ir labai žalia miesto aplinka bei patogi automobilių statymo sistema. Antroje vietoje – Niujorkas, išsiskiriantis išmaniuoju gatvių apšvietimu ir eismo reguliavimu. Trečioje – Londonas, ketvirtoje – Nica, penktoje – Singapūras.

El. paštas – jau atgyvena?


El. paštas jau kelis dešimtmečius plačiai naudojamas dėl savo paprastumo. Tačiau vis dažniau galima pastebėti augantį nusivylimą šia bendravimo priemone dėl smukusio produktyvumo ir greitai persipildyti linkusios el. pašto dėžutės. „Entrepreneur“ skaičiuoja, kad darbuotojas praleidžia vidutiniškai 28 proc. savo savaitinio darbo laiko skaitydamas ir rašydamas el. laiškus. Silpniausia el. pašto vieta atsiskleidžia, kada reikia greito grupinio bendravimo, nes tada atsiranda poreikis dalytis ir daug vietos užimančiais duomenimis. Taigi, verslas pradeda ieškoti naujų technologinių platformų, kad būtų lengviau bendrauti ir dalytis informacija. Vienas svarbiausių kriterijų – sinchronizuotas informacijos dalijimasis su tokiais socialiniais tinklais kaip „Twitter“ ar „Facebook“. Vis dėlto „Entrepreneur“ nemano, kad ateina el. pašto eros pabaiga, tačiau atsiranda naujų platformų, kurios sėkmingai užkamšo jo trūkumus.