Bendrai per praėjusius metus terminale perkrauta 5,8 mln. tonų įvairių krovinių ir tai yra toks pat perkrautas krovinių kiekis, koks buvo 2021-aisiais, praneša KKT.

„Todėl, nepaisant visų pesimistinių prognozių 2022-aisiais dėl krovinių srauto mažėjimo, KKT dirbo stabiliai ir išlaikė aukštus krovos rodiklius“, – dalijasi įmonė.

„Generalinių krovinių augimą per 2022-uosius lėmė kelios esminės priežastys: dėl aukštų konteinerių frachtų dalis krovinių iš konteinerių buvo perkelti ir gabenami generalinių krovinių laivais, pritraukti nauji krovinių srautai bei didėjo stambiagabaričių krovinių, kaip pvz. vėjo jėgainės, srautai“, – apie išaugusias praėjusių metų generalinių krovinių apimtis kalbėjo Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Anot V. Šileikos, dar 2022-ųjų pradžioje buvo įžvelgta tendencija, kad, tikėtina, augs generalinių krovinių segmento srautai. Ir tai pasitvirtino.

„2023-iųjų generalinių krovinių segmento perspektyvas vertiname realistiškai, nes jau dabar matome, kad mažėja konteinerių frachtai, o tai reiškia, jog dalis krovinių neabejotinai grįš į konteinerius ir bus gabenami ne generalinių krovinių laivais“, – mintimis apie ateitį dalijosi V. Šileika.

Bendrai žvelgiant į kitus KKT krovos rodiklius, jie išliko tame pačiame lygyje, kaip ir 2021-aisiais arba menko minimaliai.

Konteinerių krova 2022-aisiais terminale išlaikyta kaip 2021 m. ir siekė 428 tūkst. TEU, o Ro-Ro apimtys sudarė 652 tūkst. tonų, t.y. 10 proc. mažiau lyginant su 2021 m.

KKT terminaluose 2022-aisiais per mėnesį aptarnauti vidutiniškai 97 laivai, o lapkritį – net 114 laivų. Iš viso per praėjusius metus KKT buvo aptarnauta 1171 laivas. Toks pat skaičius buvo ir 2021-aisiais.

Pasak V.Šileikos, 2022-aisiais KKT investavo bemaž 12 mln. eurų į terminalų infrastruktūros gerinimą, krovinių sandėliavimo aikštelės plėtrą, naujos ir aplinkai draugiškos krovos technikos įsigijimą bei procesų skaitmenizavimą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją