Konkurso nugalėtojas visą sutarties laikotarpį – 8-erius metus – privalės rūpintis autobusų priežiūra ir remontu. Atviro tarptautinio konkurso rezultatai bus vertinami pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo kriterijus – nuomos kainą, autobusų degalų sąnaudas ir autobusų pristatymo terminus.

„Įsigijusi naujus autobusus bendrovė galės gerokai sumažinti eksploatacijos sąnaudas, teikti inovatyvias, greitas ir kokybiškas paslaugas miestiečiams ir lygiomis sąlygomis konkuruoti su privačiais vežėjais Vilniaus miesto savivaldybės skelbiamuose maršrutų nuomos konkursuose”, – sakė „Vilniaus viešojo transporto” vadovas Gintaras Maželis.

Įsigijus autobusus veiklos nuomos būdu įmokos už juos bus išdėstytos tolygiai, per visą sutarties laikotarpį. Pasibaigus veiklos nuomos sutarčiai bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ turės galimybę šiuos autobusus įsigyti už likutinę vertę, arba juos grąžinti atgal tiekėjui. Planuojamų įsigyti autobusų kaina paaiškės tik konkurso metu.

Sostinės savivaldybė planuoja atnaujinti ne tik autobusų, bet ir troleibusų parką. Per ateinančius dvejus metus iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų ketinama įsigyti ir apie 35 naujus troleibusus.

„Vilniaus viešasis transportas” yra didžiausia Vilniaus miesto savivaldybės bendrovė, kasdien pervežanti apie pusę milijono keleivių. Šiuo metu sostinės gatvėmis važiuoja 389 autobusai, įmonėje dirba 2111 darbuotojų. Paskutinį kartą autobusų parkas buvos atnaujintas 2004-2006 metais įsigijus 90 autobusų, o vėliau tik po septynerių metų kai įmonė nusipirko 58 autobusus.

Galutinį sprendimą Taryba planuoja priimti gruodžio 21 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)