„Akropolius“ valdančios bendrovės „AKROPOLIS, UAB“ direktoriaus Mindaugo Marcinkevičiaus teigimu, ne visi sprendimai, statant Kauno „Akropolį, buvo grindžiami ekonomine logika, nes norėjosi sukurti išskirtinį prekybos ir pramogų centrą.

“Kauno „Akropolis" – baigiamasis ašies Vilnius – Kaunas – Klaipėda etapas. Dabar mūsų planuose prekybos centrų statybos Šiauliuose, Panevėžys. Taip pat planuojame plėstis ir užsienyje – Rygoje, Taline", - sakė M.Marcinkevičius.

Kauno „Akropolį“ projektavę architektai Algimantas Kančas ir Gediminas Jurevičius pristatydami prekybos ir pramogų centro pastatą atkreipė dėmesį į netradicinį sprendimą išsaugoti teritorijoje buvusius “Kauno audinių” pastatus, įkomponuoti juos į bendrą erdvę taip, kad jie taptų harmoninga interjero dalimi.

Antradienį duris atvėrusio Kauno „Akropolio“ bendras plotas siekia 81,5 tūkst. kv. metrų. Prekybai jame skirta 56,8 tūkst. kv. metrų, iš kurių 6 tūkst. kv. metrų užims „Maxima XXX“.

Šalia prekybos ir pramogų sostinės pastatyta viena didžiausių mieste automobilių stovėjimo aikštelių – automobiliams čia bus skiriama 2700 vietų.

Iš viso į Kauno „Akropolį“ investuota apie 350 mln. litų. Naujajame prekybos centre bus sukurta apie 2000 naujų darbo vietų. Tikimasi, kad prekybos ir pramogų sostinė kasdien vidutiniškai pritrauks apie 30 tūkst. lankytojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją