Vienur nauji banko klientai gali atsidaryti banko sąskaitas nuotoliniu būdu, kitur tik iš anksto užsiregistravę ir atvykę į banko skyrių, o vienas bankas skelbia, kad šios paslaugos karantino metu nebeteikia.

Nauji SEB banko klientai šiuo metu sąskaitas gali atsidaryti iš anksto užsiregistravę į banko skyrių, informuoja SEB atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

Tuo metu esamiems verslo klientams šiuo metu bankas suteikia galimybę papildomą sąskaitą atsidaryti internetu.

„Primename, kad paskelbus karantiną, kovo 16–30 d. skyriai laikinai uždaryti, tačiau daugelyje jų priimame iš anksto užsiregistravusius klientus dėl būtinų paslaugų“, – pažymi I. Dauguvietytė-Daskevičienė.

Šiaulių banke“ naują sąskaitą galima atsidaryti taip pat tik iš anksto užsiregistravus telefonu ir atvykus į banko skyrių.

Anot „Šiaulių banko“ rinkodaros ir komunikacijos departamento komunikacijos specialistės Monikos Rožytės, šiuo metu esami klientai papildomą sąskaitą gali atsidaryti nuotoliniu būdu per interneto banką, o nauji klientai sąskaitą banke gali atsidaryti tik užsiregistravę telefonu 1813 ir atvykę į banko skyrių.

„Nuo antradienio prašome klientų prieš einant į skyrių ne tik paskambinti telefonu ir išsiaiškinti, ar negalima to išspręsti nuotoliniu būdu, bet ir prašome užsiregistruoti konsultacijai į konkretų skyrių sutartu metu. (...) Klientai į skyrių įleidžiami po vieną“, – komentuoja M. Rožytė.

Tuo metu „Luminor“ skelbia apie galimybę naują sąskaitą atsidaryti nuotoliniu būdu. Kaip sako „Luminor“ komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė, Lietuvos gyventojai gali tapti banko klientais nuotoliniu būdu ir taip pat atsidaryti sąskaitą.

„Nuotoliniu būdu tapti mūsų klientais gali ir verslo įmonės, kurios turi elektronines identifikavimo priemones, tačiau kai kuriais atvejais vis dėlto prašome identifkuotis fiziškai, t. y. ateiti į skyrių“, – komentuoja G. Bielskytė.

Kaip rašoma banko interneto svetainėje, „Luminor“ konsultavimo centrai dirba įprastai, tačiau juose teikiamos tik tos paslaugos, kurių neįmanoma suteikti nuotoliniu būdu, todėl klientai raginami naudotis skaitmeninėmis paslaugomis. Lankytojų skaičius ribojamas iki 5 klientų vienu metu.

Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius teigia, kad dėl šalyje paskelbto karantino ir siekiant maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso plitimo galimybę banko padaliniuose klientams teikiamos tik būtiniausios paslaugos.

Be to, jei asmuo iki šiol nebuvo banko klientas, norėdamas atsidaryti pirmą sąskaitą jis privalo ateiti į banko padalinį. Tačiau, kaip pažymi, sąskaitos atidarymas nėra laikomas prioritetine paslauga ir šiuo metu ji neteikiama.

„Visų pirma, būtiniausios paslaugos – tai mokėjimo kortelių atsiėmimas ir interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas. Siekiant užtikrinti šių paslaugų teikimą, sąskaitos atidarymas naujiems klientams nėra laikoma prioritetine paslauga.

Kita vertus, jau esantys banko klientai atsidaryti naują sąskaitą gali savarankiškai interneto banke“, – komentuoja S. Abraškevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)