Tokį žingsnį bendrovės vadovas Stephenas Scherras aiškina paprastai: elektromobiliai kenkia „Hertz“ finansiniams rodikliams, skelbia CNN. Nors jų priežiūra kainuoja pigiau, elektromobilių remonto išlaidos yra didesnės, be to, jie greičiau nusidėvi.

Sprendimas parduoti nemažą dalį elektromobilių priimtas nepaisant fakto, kad dar prieš kurį laiką „Hertz“ buvo užsibrėžusi 25 proc. savo nuomojamų automobilių parko turėti varomo tik elektra, pastebi „Reuters“.

„Po avarijų ir kitų apgadinimų elektromobilių remontas dažnai gali būti maždaug dvigubai brangesnis nei panašių vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių“, – kalba S. Scherras.

Be to, pernai „Teslos“ pradėtas kainų mažinimo vajus lėmė tai, kad sumažėjus elektromobilių kainoms, sumenko „Hertz“ nuomojamų naudotų elektrinių automobilių pardavimo antrinėje rinkoje vertė.

„Tad, palyginti su praėjusiais metais, „nurašomi“ automobiliai atneša dar didesnius nuostolius, o drauge, ir didesnę finansinę naštą“, – sakė S. Scherras.

Paprastai tariant, žmonės yra pasirengę už naudotą automobilį mokėti mažiau nei už naują. Mažėjant naujo automobilio kainai, mažėja ir kaina, kurią žmonės nori mokėti už naudotą automobilį.

„Hertz“ skaičiuoja, kad dėl elektromobilių nusidėvėjimo patirs apie 245 mln. USD nuostolį, t. y., vidutiniškai apie 12.250 USD už vieną transporto priemonę.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)