Ketvirtadienį maždaug nuo 10 val. internetinės parduotuvės „Barbora“ klientams kilo keblumų, norint prisijungti ir užsisakyti prekių į namus. Neveikia internetinė svetainė ir mobilioji programėlė.

„Atsiprašome, internetinė parduotuvė šiuo metu nepasiekiama. Šiuo metu perkrauname mūsų puslapį, kad atliktume greitus pakeitimus, bet sugrįšime netrukus!“ – rašoma „Barbora“ internetinėje svetainėje.

Apie 11 val. problema buvo išspręsta.

Jurgita Gižaitė-Tulabienė, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ komunikacijos vadovė, atsiprašo klientų už laikinus nepatogumus, iškilus trikdžiams pasiekti „Barboros“ elektroninę parduotuvę.

„Buvo vykdomas sistemos atnaujinimas, dėl to laikinai sutriko internetinio puslapio ir programėlės veikla. Mūsų IT komanda galimiems sutrikimams buvo pasiruošusi, tad operatyviai ėmėsi trikdžius šalinti.

Šiuo metu „Barboros“ e. parduotuvė vėl pasiekiama ir klientai gali rinktis prekes bei pateikti užsakymus tiek interneto svetainėje, tiek per mobiliąją programėlę. Tikimės, kad nesukėlėme didelių nepatogumų“, – komentuoja „Barboros“ atstovė.

Jurgita Gižaitė Tulabienė
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)