„Dubajuje šventėme mano brolio Andriaus bernvakarį ir begulėdami prie baseino kartu su mūsų geru draugu siciliečiu Massimo pradėjome kalbėti apie tai, kad norėtume kažkuo užsiimti, kažką gaminti“, – DELFI pasakojo V. Vorobjovas.

A. Vorobjovas ir Massimiliano Luca Comella yra profesionalūs, daugiau nei dešimt metų dirbantys kirpėjai, o V. Vorobjovas – elektroninės komercijos specialistas.

„Mano brolis turi savo saloną Londone, o Massimo dirba Dubajuje, tad jie gerai supranta grožio industriją, o aš pakankamai gerai moku „įvedinėti“ ir prekiauti produktais internete. Taip ir gimė „BigBoy“, – pasakojo V. Vorobjovas.

„BigBoy“ tai – veido plaukų priežiūrai skirta kosmetika. Šiuo metu įmonė prekiauja barzdos balzamu ir ūsų vašku, tačiau greitai turėtų į rinką išleisti ir specialių barzdos plovimui bei veido odą raminančių produktų.

Gamina Sicilijoje

Trijų draugų įkurtas verslas – visiškai globalus. Produktai gaminami Italijoje, jų komercija vystoma Lietuvoje, o pati įmonė užregistruota Didžiojoje Britanijoje.

„Gamintoją suradome Sicilijoje, – pasakojo V. Vorobjovas. – Žinote, jie visi ten kaip didelė šeima. Visi vieni kitus pažįsta ir kai reikia ką nors rasti, paaiškėja, kad kažkieno draugo buvusio buto šeimininko pusbrolis tai gamina ir gali padėti“.

Radę partnerį Italijoje, sukūrę receptus ir pagaminę pirmuosius produktus verslininkai ėmėsi prekės ženklo.

Šis darbas daugiausiai vyko Lietuvoje, kur „BigBoy“ gamino internetines svetaines, kūrė rinkodaros kampaniją.

„Taip leidžiame užsidirbti ir Lietuvos įmonėms. Tai vienas iš pavyzdžių, kokią naudą galima gauti iš buvimo Europos Sąjungoje. Dabar nesame apriboti vien sava šalimi ir galime prekiauti vienur, gaminti kitur, o patys sėdėti Lietuvoje ir viską tampyti už virvučių“, – pasakojo V. Vorobjovas.

„Kai jau turėjome pirmąją partiją, labai pravertė kolegų patirtis, nes jie žinojo pas ką eiti ir su kuo kalbėtis“, – toliau dėstė jis.

Taip „BigBoy“ sugebėjo išsiversti be platintojų – be tarpininkų pateko į prestižiniais laikomus „T&G“ salonus Londone ir „Y12“ Dubajuje.

V. Vorobjovas teigė, kad jau yra sulaukęs užsakymų iš Australijos ir Naujosios Zelandijos. Jo manymu, šiose šalyse apie „BigBoy“ žmonės sužinojo perskaitę publikaciją viename populiariausių kirpėjų žurnalų „Estetica Magazine“.

Kodėl barzdos?

Lietuvių ir italo gaminami produktai – pakankamai brangūs. Barzdos balzamas kainuoja 24,95 svarų sterlingų (32,7 euro), o ūsų vaškas – 21,95 svarų sterlingų (28,8 euro).

„Mūsų produktai labai aukštos kokybės. Juos gamina iš visiškai natūralių medžiagų: migdolų, sviestmedžių, argano, sandalmedžio aliejų. Nėra jokių parabenų ir kitų nesąmonių. Pakuotei irgi netaupome – ji graži ir stiklinė“, – savo produktus gyrė V. Vorobjovas.

Jis sakė, kad užsiimti veido plaukų kosmetika paskatino tai, kad barzdos šiuo metu labai populiarios, tačiau nedaug kas moka jas prižiūrėti.

„Pagalvojome, kad tai gali būti gera niša“, – sakė pašnekovas.

Pagrindinės „BigBoy“ rinkos – Didžioji Britanija, Jungtiniai Arabų Emyratai, Vokietija ir Prancūzija, nes ten gyvenančių žmonių perkamoji galia yra didesnė.

Lietuvoje produkto pardavimo vietų nėra daug. „Tačiau produktas yra brangus ir visiškai nesitikime, kad jo daug parduosime Lietuvoje“, – sakė V. Vorobjovas.

A. Vorobjovo bernvakarį draugai šventė 2015 metų balandį. Po to šventė vestuves ir atostogavo, o verslo idėjos įgyvendinimo ėmėsi rugsėjo pabaigoje.

„Lapkritį jau turėjome gatavą produktą. Paprastai verslams atsidurti tokioje situacijoje kaip mūsų užtrunka gerokai ilgiau. Labai džiugina tai, kad viską padarėme taip greitai. Aišku, iki pelnų dar 100 metų, nes kiekvieną uždirbą centą reinvestuojame į produkto vystymą, reklamą, naujų receptūrų kūrimą“, – sakė V. Vorobjovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)