„Sukčiai taip pat tobulėja ir seka bankų naujienas – iš tiesų neseniai įsigaliojo atnaujinti SEB banko paslaugų ir operacijų kainynai bei paslaugų planai, taip pat atnaujinome ir mobiliąją programėlę. Todėl iš pirmo žvilgsnio laiškas gali atrodyti tikras ir nesuklastotas – laiške klaidų yra nedaug, jo išdėstymas panašus į tą, kurį naudojame mes.

Nors laiško siuntėjo vardas – info@seb.lt, tačiau siuntėjo vardą galima parinkti bet kokį, todėl visad atkreipkite dėmesį į siuntėjo e. pašto adresą, o šiuo atveju jis – apgavikiškas SMS ir e. laiškuose mes niekada nesiunčiame nuorodų, kuriose prašome klientų prisijungti prie interneto banko ar kitos aplinkos įvedant savo duomenis ir / ar PIN kodus“, – informuoja SEB.

Sukčiai siunčia melagingus SEB laiškus

Delfi primena, kad praėjusią savaitę aprašė atvejus, kai gyventojai nusiimdami pinigus SEB bankomate pastebėjo, kad mokestis padidėjo nuo 0,8 iki 2 proc. Tad, pavyzdžiui, nusiimant 1000 eurų vietoje 8 eurų jau tenka mok4ti 20 eurų. Plačiau apie pasikeistus įkainius galite paskaityti čia.