„Elektroninė bankininkystė veikia tragiškai – lūžinėja. Radau ir programavimo klaidą, tačiau neradau kam pranešti. Keista, paleidžiama nauja sistema, bet kontaktų, kam reikėtų pranešti apie klaidas, nėra“, – teigė vienas skaitytojas.

„Pabandžiau padaryti pervedimą – nepavyko – nuolat praranda ryšį“, – skundėsi kitas.

„Neveikia. Meta klaidą“, – komentavo skaitytojas.

Nors SEB atstovai dar šįryt informavo, kad banko klientai vėl gali naudotis interneto banku, mobiliąja programėle ir kitomis paslaugomis internetu, kad paslaugų teikimas pirmadienį ryte dar stringa – banko atstovai sakė žinantys.

„Šiandien, pirmą dieną po naujos SEB banko IT platformos įdiegimo, prie SEB banko interneto banko ir mobiliosios programėlės jungiasi daugiau klientų negu įprastai, todėl tam tikrais atvejais daliai klientų interneto bankas ir mobilioji programėlė gali veikti lėčiau arba su sutrikimais.

Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų ir dėkojame už kantrybę. Tokiais atvejais kviečiame klientus prie interneto banko ir mobiliosios programėlės jungtis šiek tiek vėliau“, – ryte „Delfi“ situaciją komentavo SEB banko atstovė žiniasklaida Ieva Dauguvietytė Daskevičienė.

Popiet atstovė spaudai patikslino, kad trikdžiai buvo fiksuojami iki pietų, tačiau popiet jų būti nebeturėtų.

"Popiet tai gali būti tik pavieniai sutrikimai", - informaciją atnaujino ji.

„Delfi“ primena, kad praėjusį savaitgalį SEB bankas įdiegė naują IT platformą ir atnaujino interneto banką dėl ko gyventojai nuo penktadienio negalėjo naudotis savo interneto banku ir mobiliąja programėle.

Naujausią informaciją apie paslaugų prieinamumą, pasak banko atstovės, realiuoju laiku įdiegus IT platformą, klientai gali rasti SEB interneto svetainėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (201)