Kaip teigta, 2024 metais LAKD tęs didžiausio nepriklausomos Lietuvos kelių infrastruktūros projekto „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos įgyvendinimą.

Kaip pažymėjo, darbai bus tęsiami techniškai sudėtingiausioje ir ilgiausioje, beveik 16 km siekiančioje, „Via Baltica“ atkarpoje, kuri prasideda nuo Marijampolės.

„Itin sudėtingus rekonstrukcijos darbus čia ketinama baigti 2024 metų vasarą. Vykdomų darbų metu šioje atkarpoje bus pastatyti 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliai, 10 žiedinių sankryžų, nutiesti 45 km jungiamųjų kelių bei įrengta didžiausia ir iki šiol moderniausia Lietuvoje poilsio ir transporto priemonių stovėjimo aikštelė“, – teigė LAKD.

Jau šiemet „Via Baltica“ kelyje taip pat suplanuota pradėti ir paskutinės likusios projekto atkarpos, esančios šalia Lenkijos sienos, atnaujinimo darbus. Teigta, kad šios atkarpos ilgis – daugiau nei 12 km.

Atnaujinimo darbų metu šioje kelio dalyje numatyta pastatyti 2 viadukus, 3 tunelius, 3 tunelinius perėjimus gyvūnams, 1 žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai bei 10 žiedinių sankryžų.

„Šios atkarpos, o kartu ir viso „Via Baltica“ projekto nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atnaujinimo darbus planuojama baigti 2025 metais. Primename, jog 2023 metais, buvo baigtos 2 iš 4 atnaujinti suplanuotų „Via Baltica“ atkarpų. Jų ilgis – daugiau nei 12 km“, – komentavo LAKD.

Pagrindiniai darbai šiemet

Bus tęsiami ir nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių kelių infrastruktūros plėtros darbai. Planuojama pradėti netoli Ruklos karinio poligono – Jonavos aplinkkelio statybos darbus.

Taip pat 2024 metais suplanuota tvarkyti šalia Rūdininkų karinio poligono esantį kelią Pirčiupiai Jašiūnai. Netoli to paties karinio poligono bus pradėti atnaujinimo darbai ir kelio Mikašiūnai -Rūdininkai, visą jį rekonstruoti suplanuota 2025 metais. O netoliese esantį kelią Ąžuolijai–Juodšiliai Jašiūnai planuojama atnaujinti 2024-aisiais.

2024 metais LAKD, kaip tikino, didelį dėmesį skirs saugumo keliuose užtikrinimui bei šalies tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrai. Bus tęsiama tilto per Nerį (A. Meškinio) rekonstrukcija. Šiuos darbus planuojama baigti 2024 metų pabaigoje.

Taip pat planuojama atnaujinti ir Trakų viaduko kapitalinio remonto darbus, tęsti kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai estakados (Sargėnų) kapitalinį remontą.

Tvarkomas Kačerginės kelias

Kaip aiškinta komentare, planuojama pradėti rekonstruoti tiltus per Nevėžį, Šuniją, Dubysą, pradėti laikinojo tilto per Kruną statybas.

Ne mažiau pokyčių laukia ir pajūrio.

2024 metais Kelių direkcija planuoja pradėti pėsčiųjų ir dviračių tako Smiltynė–Nida (atkarpa pro
Juodkrantę link Pervalkos, ties Pervalka bei nuo Pervalkos ir Preilos jūros link) tvarkymo darbus.

Bendras darbų metu numatomas įrengiamo tako ilgis – beveik 22 km.

„Primename, kad 2023 m. vasarą LAKD Smiltynėje oficialiai atidarė pirmąją rekonstruotą Kuršių nerijos pėsčiųjų ir dviračių tako dalį. Rekonstruotos atkarpos ilgis – 13,5 km.

Taip pat bus tęsiami ir pėsčiųjų ir dviračių tako nuo Kretingos iki Vydmantų pradėti tiesimo darbai. Šis takas sujungs Kretingą su Palanga bei reikšmingai sustiprins pajūrio regiono rekreacinį potencialą, tuo pačiu pagerins ir vietos gyventojų susisiekimą – užbaigus rangos darbus kelionėms tarp Kretingos ir Palangos bus galima rinktis netaršų ir sveikatai palankų judėjimą dviračiu ar pėsčiomis“, – teigė LAKD.

Bus tęsiami ir pėsčiųjų ir dviračių tako ties Birštonu, sujungsiančio Birštoną su aplinkinėmis gyvenvietėmis, įrengimo darbai. 3,4 km ilgio taką planuojama baigti iki 2024 metų liepos. 2024 metais suplanuota įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką valstybinės reikšmės krašto kelio Vilnius–Polockas (Vilniaus r.) dalyje.

„2024 metais LAKD tęs įmonės transformaciją, toliau efektyvins vykdomus procesus ir didins šalies kelių infrastruktūros kokybę. Planuojama didelį dėmesį skirti magistralinių šalies kelių kokybei gerinti bei išlaikyti didelį tempą atliekant paprastojo bei kapitalinio remonto šalies keliuose darbus“, – teigė LAKD.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)