LTOU komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius BNS patvirtino, kad šiuo metu paskelbtos konsultacijos su rinkos dalyviais dėl planuojamo įrangos pirkimo.

Remiantis Centriniame viešųjų pirkimų portale pateikta informacija, valstybės įmonė 10 savitarnos bagažo atidavimo įrenginių norėtų įsigyti ir pradėti naudoti juos iki 2024 metų vidurio planuojamame pastatyti Vilniaus oro uosto išvykimo terminale.

Tarp sąlygų galimam pardavėjui nurodoma, kad perkama įranga privalo veikti nepertraukiamai, būti suderinta su skrydžių bendrovių standartais, tarptautine oro transporto asociacija, išvykimo kontrolės sistema ir antžeminių aptarnavimo kompanijomis.

Numatoma įsigyti „1 žingsnio“ sistemą, kuri suteikia galimybę keleiviui nuskenavus kelionės kortelę vienoje vietoje pasverti bagažą, atsispausdinti jo žymę ir atiduoti jį bendrą bagažo sistemą.

Nurodoma, kad sistemos pajėgumas privalo būti ne mažesnis nei 2 mln. registruoto bagažo aptarnavimo per metus.

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. 2020 metais Lietuvos oro uostuose aptarnauta 1,8 mln. keleivių ir 30 tūkst. skrydžių.

Naujas Vilniaus oro uosto keleivių terminalas planuojamas šiaurinėje jo sklypo dalyje tarp dabartinio terminalo ir naujai statomo VIP terminalo.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)