Pėsčiųjų ir dviračių tiltas statomas ant išlikusių senojo geležinkelio, susprogdinto prieš šimtmetį, atramų. Tuo metu tai buvo aukščiausias Rusijos imperijos inžinerinis tiltas iš šešių tiestų per Nemuną.

„Galvoju, kad šioj vietoj statytojams yra sudėtingiau. Viena yra statyti naują tiltą, o kai reikia taikytis prie paveldosaugos reikalavimų, kurie yra gana griežti ir taikyti artimas autentiškas technologijas ir medžiagas, automatiškai kyla ir paties objekto kaina“, – sako  Kultūros paveldo departamento atstovė dr. Margarita Janušonienė.

„Vienas iš sudėtingesnių darbų, žinoma, yra tarpinių atramų statyba. Centrinę sąramą užkelsime dviem kranais, užplukdysim skersai Nemuno. Vanduo tikrai daro įtaką, labai tikimės, kad žiema bus šilta ir Nemunas neužšals“, – viliasi AB „Alkesta“ darbų vykdytojas Justinas Zablackas.

Sudėtingos konstrukcijos tilto statyba atsilieka nuo grafiko dėl laiku nepristatytų metalo konstrukcijų, bet Alytaus savivaldybės atstovai sako kol kas esantys ramūs.

„Kadangi rangovas pakankamai rimtas, turintis didelę patirtį ir finansiškai stiprus, mes jo galimybėmis neabejojame. Ir nors dabar projektas vėluoja pakankamai nemažai, mes į tai žiūrime ramiai, nes  rangovas žada grafiką pavasarį pasivyti“, – optimistiškai į kliūtis žvelgia Alytaus savivaldybės Investicinių projektų sk. vedėjo pavaduotojas Sigitas Stumbras.

Ketvirto tilto per Nemuną statyba kainuos apie 30 mln. litų. Didžioji dalis lėšų – iš ES fondų, bet pinigų vis tiek trūksta.

„7,5 proc. – iš valstybės biudžeto, 7,5 proc. – savivaldybės. Tačiau projekte apskritai trūksta pinigų, todėl manau, kad savivaldybė turės pridėti dar 3 mln.

Dedam viltis, kad kažkur kituose miestuose bus sutaupyta pinigėlių, o juos perskirstys mums“, – teigia Alytaus savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Janis Laurinaitis.