Kaip tarnybą informavo Lietuvos turizmo asociacijos prezidentė Danutė Mažeikaitė, kelionių agentūros iš „airBaltic” informacijos apie tai, ar lėktuvai pakils numatytu laiku, negauna, tačiau šios aviakompanijos bilietų pardavimo kelionių agentūros nutraukti negali, nes turi įsipareigojimų aviakompanijai, be to bilietų rezervavimo sistema neuždaryta.

Valstybinė vartotojų teisų apsaugos tarnyba dar 2011 m. liepos pabaigoje kreipėsi į Latvijos vartotojų teisių gynimo centrą prašydama suteikti informaciją, ar skrydžių bendrovė yra finansiškai pajėgi vykdyti savo priimtus įsipareigojimus oro keleiviams. Buvo gautas atsakymas, kad tokia informacija jie nedisponuoja ir kad Valstybinės vartotojų teisų apsaugos tarnybos paklausimą persiuntė Latvijos susisiekimo ministerijai, tačiau atsakymas iki šiol nebuvo gautas.

„AirBaltic” prezidentas Bertoltas Flickas pranešime spaudai rašė, kad „airBaltic” taryba įsipareigoja tęsti oro bendrovės veiklą. Jei oro linijos būtų priverstos atšaukti tam tikrus skrydžius, jie įsipareigoja informuoti savo keleivius atskiru pranešimu ir kiek galėdami iš anksto, bei atsiprašė savo keleivių už galimus nepatogumus ateityje.

Valstybinė vartotojų teisų apsaugos tarnyba rekomenduoja kelionių agentūroms vartotojams suteikti visą jų turimą informaciją apie aviakompanijas ir jų vykdomą veiklą, kad vartotojai prieš įsigydami bet kurios aviakompanijos bilietus galėtų įvertinti jiems suteiktą informaciją ir atsakingai priimti sprendimus įsigijimo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją