„Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktorius Stasys Gudvalis sakė, kad pailgės tranzito maršrutas, o tuo pačiu pakils krovinių gabenimo kaina.

„Ta telegrama draudžia siųsti per Baltarusiją ir nurodomi pasienio punktai tarp Latvijos ir Rusijos, ir tarp Ukrainos ir Rusijos. Gaunasi jau ratu važiuoti. Susiję su tuo kada baltarusiai perklijuodavo etiketes ir siųsdavo kaip baltarusišką prekę. Tikriausiai mes galime prarasti krovinius, kurių maršrutas pailgėja išleidus tą telegramą rusams ir kroviniai gali nueiti kitais maršrutais. Gavo informaciją krovinio savininkai ir ekspeditoriai, aišku jie dabar suglumę ir ieško alternatyvų kaip siųsti. Šiuo metu grąžinta apie 90 vagonų, bet metai dar nesibaigė. Kai baigsis pasiskaičiuosim nuostolius“,- komentavo S.Gudvalis.

Problemos sprendimo ieško Baltarusijos geležinkelių vadovai, kurie derasi su kolegomis Maskvoje. S. Gudvalis sako, kad žinių iš šių derybų gali pasirodyti ketvirtadienį.