„Esminė mūsų sąlyga buvo, kad būtų trumpiausias maršrutas. Ir važiuojant per Šiaulius yra greičiausias, lyginant su kitu variantu – per Turmantą ir po to per Daugpilį, ko labiau norėjo Latvijos pusė. Ir perlipti tikrai nereikės, iki pat Rygos važiuos tas pats traukinys“, – ketvirtadienį „Žinių radijui“ teigė M. Skuodis.

Ministras priminė, kad kelionė šiuo maršrutu užtruks apie 4 val. – tiek pat, kiek kelionės autobusais ar nuosavais automobiliais.

„Galutinio laiko negaliu pasakyti, bet geležinkelių vertinimu su atsarga, yra apie 4 val. ir 15 min. Iš esmės tai bus maršrutas, kuris bus konkurencingas automobiliams, autobusams“, – sakė jis.

M. Skuodis taip pat kol kas negalėjo įvardinti maršruto bilietų kainos. Pasak jo, tai netrukus padarys „Lietuvos geležinkeliai“.

ELTA primena, kad „Lietuvos geležinkelių“ grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ jau šią žiemą planuoja keleiviams pasiūlyti naują tarptautinę geležinkeliu jungtį su Latvija. Dėl šio keleivinio traukinio maršruto atidarymo sutarus visų trijų Baltijos šalių transporto ministrams ir premjerams, tikimasi, kad pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą galės išvykti jau šių metų gruodžio 27 d.

Tarptautine jungtimi traukiniai kursuos tiesioginiu maršrutu Vilnius–Kaišiadorys–Šiauliai–Joniškis–Jelgava–Ryga.

Bendrovė šiuo metu atlieka paruošiamuosius naujo maršruto darbus. Jau pasirašytas susitarimas su Latvijos infrastruktūros valdytoju dėl šios šalies infrastruktūros naudojimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)