Kalbėti apie tokią galimybę leidžia tai, jog per aštuonis šių metų mėnesius Uosto direkcija surenkamų pajamų planą viršijo 10 proc. arba 800 tūkst. eurų.

Vien rugpjūtį rinkliavų surinkta 3,5 mln. eurų, o tai yra 15 proc. daugiau nei pernai tą patį mėnesį.

Uostas veika pagal labai aiškų įstatymą, kuriame nurodyta, kur galime panaudoti viršplanines pajamas. Įstatyme yra aiškūs 16 punktų. Prašysiu Susisiekimo ministerijos, jog kitais metais leistų mūsų darbuotojams padidinti atlyginimus. Palyginti su kaimyninių šalių uostais, mūsų žmogiškieji resursai yra gerokai mažesni, o rezultatai – geresni. Natūralu, jog specialistus reikia motyvuoti“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Vadovo žodžiais, apie jo atlyginimo didinimą kalbos nėra, nes jo dydis nustatomas Vyriausybės sprendimu.

„Todėl yra susiklosčiusi tokia situacija, jog apie 20 proc. Uosto direkcijos darbuotojų gauna didesnius atlyginimus nei direktoriai. Tačiau tai ne šių žmonių, o tvarkos viešajame sektoriuje problema“, – kalbėjo A. Vaitkus.

Viešai skelbiamoje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos darbuotojų darbo užmokesčio ataskaitoje nurodoma, jog šių metų antrąjį ketvirtį A. Vaitkaus mėnesio vidutinė alga, neatskaičius mokesčių, buvo 3656 eurai, direktoriai, kurių yra keturi, per mėnesį uždirbo 3290 eurų, departamentų direktoriai ir padalinių viršininkai – 2262 eurus.

Kitų uosto direkcijos darbuotojų vidutiniai mėnesio atlyginimai yra nuo 536 iki 2132 eurų.

„Pernai atlyginimus šiek tiek didinome, o šiemet ne, todėl kitais metais norėtųsi tai padaryti, nes rezultatai yra geri, juos lemia kvalifikuotų specialistų darbas“, – teigė A. Vaitkus.

Jis pasidžiaugė, kad šiemet rugpjūtį vėl pavyko pasiekti krovos rekordą. Preliminariais duomenimis, per paskutinį vasaros mėnesį Klaipėdos uoste krauta 3,15 mln. tonų krovinių, o tai yra 16,8 proc. arba 452,8 tūkst. tonų daugiau nei pernai rugpjūtį.

Ankstesnis rugpjūčio krovos rekordas fiksuotas 2012 m., kai krauta 3,04 mln. tonų krovinių.

Šiemet rugpjūtį krovą išaugino skystieji ir birieji kroviniai. „Į Klaipėdą grįžo naftos produktai. Puikiai sekasi ir „Klaipėdos naftai“, ir „Krovinių terminalui“. Apskritai kalbant, džiugu, jog krova didėja. Kol kas prasčiau sekasi tik konteinerių krova, bet tai susiję su tuo, jog į rytus nuo Lietuvos labai sumažėjęs vartojimas“, – kalbėjo A. Vaitkus.

Jo teigimu, uosto kompanijos prognozuoja, jog ir per likusius šių metų mėnesius krova augs, tad metų pabaigoje galima tikėtis naujo rekordo.

Šiemet per aštuonis mėnesius Klaipėdos uoste jau perkrauta 25,367 mln. tonų krovinių arba beveik 2 mln. tonų (9 proc.) daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (78)