Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” vadovas Gintaras Nakutis pripažino, kad dėl to jie patiria didelių nuostolių. Per vieną naktį autobusai stovėdami sunaudoja 10–15 tūkst. litų vertės degalų. Bet pasirinkimo nėra.

„Kai dar nebuvo taip šalta, grįžusių į parką autobusų variklius kelioms valandoms išjungdavome. Kai ataušdavo, paryčiais vėl įjungdavome. Dabar esant dar didesniam šalčiui taip elgtis nebegalime”, – G.Nakutis aiškino, kodėl netyla autobusų varikliai.

Naktimis autobusus įjungtais varikliais prižiūri vairuotojai sargai. Jų pastarosiomis dienomis į darbą kviečiama daugiau.

Nuo šalčio kenčia ir mikroautobusų vairuotojai. Jiems taip pat tenka keltis naktimis ir kaitinti variklius. 100-ojo maršruto vairuotojas pasakojo, kad keltis ir bėgti į kiemą tenka kas dvi valandas.

„Turbūt reikės motiną išmokyti paleisti mikroautobuso variklį, nes jau kelintą parą negaliu išsimiegoti”, – skundėsi vyras.

Troleibusai dėl šalčių bėdų patyrė mažiau. Naujuose troleibusuose „Solaris” įrengta oro džiovinimo sistema, tad jie neužšąla.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją