Lietuvos verslo konfederacijos pirmininkas Valdas Sutkus sako, jog pastaruoju metu sumažėjus darbų apimtims, kelių statybos įmonės atsisako darbuotojų.

„Dinamika kelių sektoriuje yra tokia, kad per du metus yra sumažėję trečdalis darbuotojų, nes nėra darbų ir konkursų“, – Seimo Ekonomikos komitete trečiadienį tvirtino V. Sutkus.

Anot jo, dar viena problema yra ilgos kai kurių didelių projektų rangos konkursų procedūros. V. Sutkaus teigimu, toks pavyzdys yra geležinkelio ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimas – jo konkursas trunka jau apie metus.

„Metai laiko yra žiauriai didelis terminas. Visi tie jūsų planuojami šimtai milijonų gali nusikelti toli už minimų terminų“, – tvirtino V. Sutkus.

Tačiau susisiekimo ministras Rokas Masiulis kritiką atmetė, nes kai kuriuose konkursuose šiemet įmonės visai nedalyvavo.

„Matosi, kad įmonės, kurios buvo įpratusios dirbti pagal vieną stilių, toliau norėtų išlaikyti tai. Sako, nėra darbų, nėra darbuotojų, o 13-oje konkursų nėra kandidatų“, – tvirtino R. Masiulis.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, šiemet iš 307 konkursų 29 neįvyko dėl pasiūlytų per didelių kainų, o 13 nesulaukė dalyvių.

„Aš labai suprantu tą nepasitenkinimą, nes situacija yra keičiama“, – sakė ministras.

Pasak jo, investicijos į susisiekimo infrastruktūrą Lietuvoje auga: „Bendrai paėmus investicijų kiekis sektoriuje auga, auga ekonomika, tai neišvengiamai auga investicijos. (...) Galbūt numatome didinti kelių tiesimo biudžetą, diskutuoju su premjeru apie tai“, – tvirtino R. Masiulis.

V. Sutkus, be kita ko, sakė pasigendantis bendradarbiavimo su Susisiekimo ministerija.

„Mes norėtume nuoseklesnio bendravimo ir bendradarbiavimo tiek su ministerija, tiek su perkančiosiomis organizacijomis“, – teigė V. Sutkus.

Šiemet kelių tiesimui bus skirta maždaug 504 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)