Jis atsisakė prognozuoti, kiek lėšų tam prireiks, bet nurodė, kad dabar valstybė atsidūrusi situacijoje, kai yra priversta dengti ankstesnius ir būsimus aviakompanijos "airBaltic" nuostolius, taip pat narplioti "tinklą", kurį per savo kompanijos vadovavimo laikotarpį sukūrė Bertoltas Flickas.

Pasak K. Krastinio, greičiausiai privati kompanijos akcininkė "Baltijas aviacijas sistemas" (BAS) neturi lėšų pagrindiniam kapitalui didinti ir valstybei teks investuoti pačiai. Tokiomis aplinkybėmis naujos kompanijos sukūrimas būtų logiškiausias sprendimas.

Pasak K. Krastinio, "airBaltic" ir naujos kompanijos likimas gali išsispręsti per artimiausias dvi savaites, o gal net artimiausiomis dienomis.

Šalies susisiekimo ministerijos atstovas pridūrė, kad konkurencija Rygos oro uoste yra didelė, todėl bilietų kainos neturėtų augti, net jeigu "airBaltic" neskraidys.

Naujos aviacijos kompanijos idėja intensyviai pradėta svarstyti po to, kai B.s Flikas padavė pareiškimą dėl teisinės apsaugos, tuo pradėdamas negrįžtamą procesą, nes kompanija "airBaltic" nebepasitiki užsienio partneriai ir kreditoriai.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją