Sprendimo laukiama penktadienį, manoma, kad iš Briuselio bus sulaukta neigiamo atsakymo.

Pasak Kipro susisiekimo ministro Marios Demetriades, oro linijos gali būti priverstos nutraukti veiklą, jeigu Europos Sąjunga nuspręs, kad Kipras pažeidė taisykles padidindamas jos kapitalą 31 mln. eurų ir skirdamas 73 mln. eurų gelbėjimo paskolą.

„Jeigu bus nuspręsta, kad ta didžiulė bendrovei suteikta parama buvo suteikta neteisėtai, ši privalės grąžinti pinigus; kaip suprantate, kitos išeities kaip sustabdyti veiklą bendrovė neturės“, – sakė ministras.

Ministras nepatikslino, per kiek laiko veikla būtų nutraukta tuo atveju, jeigu EK paskelbtų jai nepalankų sprendimą, tačiau pastebėjo, kad planai nenumatytiems atvejams yra parengti.

„Bet jokių spragų šalies susisiekimo sistemoje nebus“, – patikino ministras.

Keleivius, jau įsigijusius „Cyprus Airways“ bilietus, aptarnaus Airijos „Ryanair“ ir Graikijos „Aegean Airlines“, kurios atlieka skrydžius iš Kipro.

Vyriausybė, valdanti 93 proc. „Cyprus Airways“, ieškojo investuotojų, tačiau Airijos „Ryanair“ ir Graikijos „Aegean Airlines“ susidomėjimas buvo atmestas kaip „nerimtas“.

Oro transporto bendrovė susiduria su didžiule konkurencija tokiomis kryptimis kaip Graikija ir Londonas ir net išlaidų mažinimo planai nepadėjo išvengti nuostolių.

„Cyprus Airways“ patyrė 55,8 mln. eurų grynųjų nuostolių 2012 metais – daugiau nei du kartus didesnių nei 2011 metais (23,88 mln. eurų).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją