aA
Vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo bendrovių „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas konstatuoja, jog karantino metu kasdien patiriami didžiuliai nuostoliai. Autobusų maršrutai dar nėra optimizuojami, o jais vyksta tik pavieniai žmonės. Verslininkas svarsto, jog karantino metu keleivių pervežimo sektorius nukentėjo labiausiai, nes veikla nustojo generuoti pajamas, reikia dengti kaštus.
Linas Skardžiukas ("Savaitraštis Kaunui" nuotr.)
Linas Skardžiukas ("Savaitraštis Kaunui" nuotr.)

Šalyje paskelbus visuotinį karantiną ištuštėjo ne tik miestų viešosios erdvės, bet ir visuomeninis transportas. Žmonės paiso raginimų atsisakyti nebūtinų kelionių arba rinktis asmeninį transportą.

Vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo tarpmiestiniais maršrutais įmonių, Kauno bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas tikina, jog šis sektorius nukentėjo bene labiausiai, kasdien patiriami dideli nuostoliai.

„Stengiamės nesiblaškyti ir nepulti į paniką. Mes esame papuolę tarsi tarp girnų – darbo nenutraukiame, nes turime pareigą prieš visuomenę išlaikyti autobusų reisus, tačiau patiriame baisų nuostolį“, – portalui „Delfi“ sakė L. Skardžiukas.

Kautra
Kautra
© Bendrovės archyvas

„Kautros“ generalinis direktorius minėjo, kad drastiškai sumažėjus keleivių srautams, savo teikiamų paslaugų bendrovė negali kaip nors reklamuoti ar skatinti karantino metu žmones rinktis autobusus.

„Esame tokioje, dviprasmiškoje padėtyje. Suprantame situaciją ir žiūrime. Stengiamės, kad žmonės ir toliau turėtų judėjimo galimybę, nes ne visi turi lengvuosius automobilius, gali jais važiuoti. Veikia ir mūsų valdomos autobusų stotys, kaip tik šiuo metu atidarėme rekonstruotą autobusų stotį Vilkaviškyje“, – sakė L. Skardžiukas.

Keleivių pervežimo bendrovės vadovas sakė, jog kuo daugiau įmonė dirba, tuo daugiau nuostolių patiriama. Nes autobusai važinėja pustuščiai, sunaudoja nemažai kuro, o nuostolingais staiga virtusių tarpmiestinio susisiekimo reisų niekas nedotuoja.

„Pavyzdžiui į Palangą važiuoja du žmonės, parvežame vieną. Arba ketvirtadienį į Biržus vykęs autobuso vairuotojas parvežė 16 eurų pajamų. Visiškai palikti ir per pirmąją savaitę (stabdyti veiklą – „Delfi“) mums patiems rankos nekyla. Tačiau suprantame, kad keleivių srautas dramatiškai kris. Suskaičiuosime savaitės rezultatus, kitą savaitę vėl sėsime tartis“, – konstatavo L. Skardžiukas.

Verslininkas sakė neabejojantis, kad karantinas truks mažiausiai mėnesį laiko, tad visiems vežėjams teks optimizuoti veiklą taip, kad ji taptų bent minimaliai nuostolinga.

Kautra
Kautra
© Bendrovės archyvas

„Šiuo metu visi, kas važiuoja, patiria totalų nuostolį. Jeigu kavinės, kurios negali dirbti, tą pačią dieną sustoja ir netenka 100 procentų pajamų, jos neturi kaštų, kuriuos turime mes. Tai ir kuras, remontas, vairuotojų atlyginimai. Jeigu vairuotojas dirba, negaliu jam skirti prastovos. Labai tikimės, kad Vyriausybė pripažins keleivinio transporto sektorių labiausiai nukentėjusiu nuo šio viruso protrūkio, nepaisant to, kas mes pareigą visuomenei atliekame ir dirbame toliau. Gal mes mažiau girdimi, nes nesiskundžiame, bet tikimės būti išgirstais“, – sakė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius L. Skardžiukas.

Paklausus, koks tolimesnis veiksmų planas, ar planuojama mažinti nuostolingais virtusių maršrutų skaičių, ar prašyti dotacijų, verslininkas sakė tikintis surasti sprendimų būdus.

„Mes suprantame, kad šiuo metu yra didelė įtampa, o ji nieko gero neduoda. Tokioje situacijoje susipykti labai paprasta. Tad geriau to nedaryti, nesipykti, o paskui ramiai, solidariai susėdus tartis.

Bendrovės padėtį supranta ir mūsų vairuotojai, visi susirūpinę, kaip išeiti iš šios krizės. Dalis vairuotojų parašė prašymus eiti nemokamų atostogų, bet šiandieną juos visus atšaukiau atgal į darbą. Tiesiog mes nenorime būti ateityje prikaltais prie gėdos stulpo“, – portalui „Delfi“ sakė vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo tarpmiestiniais maršrutais bendrovių „Kautra“ generalinis direktorius L. Skardžiukas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(18 žmonių įvertino)
4.2222

Naujų automobilių rinka šiemet augo 9,6 proc.

Lietuvoje sausio-liepos mėnesiais įregistruota apie 24,2 tūkst. naujų lengvųjų automobilių...

LG ir „Magna“ vienija jėgas komponentų elektromobiliams gamyboje

Pietų Korėjos elektronikos milžinė LT ir Kanados „Magna International“, viena didžiausių...

„Avia Solutions Group“ krovinių oro bendrovė įsigis 25 „Boeing“ lėktuvus (2)

Verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojamos aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“...

„Girteka logistics“ pernai pasiekė rekordinę beveik 1 mlrd. eurų apyvartą (3)

Viena didžiausių šalyje transporto ir logistikos bendrovių „ Girteka logistics“ praėjusiais...

Stikliūnas: šių metų antroji pusė į lėktuvus sugrąžins didesnį keleivių srautą (1)

Lietuvos oro uostai prognozuoja, kad per šių metų trečiąjį ketvirtį mūsų šalyje keleiviams...

Top naujienos

Karbauskis: Landsbergis turi važiuoti pas Nausėdą ir neišeiti, kol nesusitars (2)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) lyderis Ramūnas Karbauskis sako, jog...

Eskedar Maštavičienė: jei didžioji dalis nelegalių migrantų liktų Lietuvoje – jie taptų legaliais gyventojais (423)

14 metų Lietuvoje gyvenanti ir Lietuvos pilietybę turinti pabėgėlė iš Etiopijos Eskedar...

Kenčia nuo apleistų sklypų: nesusitvarkiusiems gresia didesni mokesčiai ir baudos (6)

Kaip ir kasmet naujai sudariusi preliminarų nenaudojamų žemės sklypų Aukštaitijos sostinėje...

Už Vyriausybės durų strateguojami slapti sprendimai dėl migrantų: parlamentarus įspėja būti pasirengus papildyta (330)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė po neformalaus ministrų posėdžio sakė,...

Turistų dar neatrastas Europos miestas, kuriame vaizdai pasakiški, o kainos – nesikandžioja (4)

Nenuvalkiota gražuolė – taip vienas vietinis man apibūdino Valensiją. Trečią pagal dydį...

Pareigūnai vandeniu iš žarnos ir ašarinėmis dujomis „vėsino“ Rūdninkų poligone kilusias aistras (1060)

Rūdninkų poligone, kur yra apgyvendinti keli šimtai neteisėtų migrantų, neramumai nesibaigia....

Naujosios Šimašiaus sutuoktinės įmonę lydi didžiulė sėkmė: laimėtas ne vienas savivaldybės konkursas (496)

Vilniaus mieste architektūros įmonę UAB „DO Architects" jau kurį laiką lydi ypatinga sėkmė....

JAV gydytojai jau praranda kantrybę: matysim dar daug mirčių (3)

Prieš metus JAV sveikatos priežiūros specialistai pasijuto bejėgiai. Koronavirusas buvo...

Armonaitė: galimybių pasas galios du mėnesius (96)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako, kad galimybių paso galiojimo laikas...

Liutauras Elkimavičius | D+

Nauji socialiniai tinklai, kurie patiks pavargusiems nuo feisbuko ar instagramo

Feisbukas – senukams, o instagramas – pamaivoms? „Pinterest“ – tetulėms, o tviteris –...