aA
Vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo bendrovių „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas konstatuoja, jog karantino metu kasdien patiriami didžiuliai nuostoliai. Autobusų maršrutai dar nėra optimizuojami, o jais vyksta tik pavieniai žmonės. Verslininkas svarsto, jog karantino metu keleivių pervežimo sektorius nukentėjo labiausiai, nes veikla nustojo generuoti pajamas, reikia dengti kaštus.
Linas Skardžiukas ("Savaitraštis Kaunui" nuotr.)
Linas Skardžiukas ("Savaitraštis Kaunui" nuotr.)

Šalyje paskelbus visuotinį karantiną ištuštėjo ne tik miestų viešosios erdvės, bet ir visuomeninis transportas. Žmonės paiso raginimų atsisakyti nebūtinų kelionių arba rinktis asmeninį transportą.

Vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo tarpmiestiniais maršrutais įmonių, Kauno bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas tikina, jog šis sektorius nukentėjo bene labiausiai, kasdien patiriami dideli nuostoliai.

„Stengiamės nesiblaškyti ir nepulti į paniką. Mes esame papuolę tarsi tarp girnų – darbo nenutraukiame, nes turime pareigą prieš visuomenę išlaikyti autobusų reisus, tačiau patiriame baisų nuostolį“, – portalui „Delfi“ sakė L. Skardžiukas.

Kautra
Kautra
© Bendrovės archyvas

„Kautros“ generalinis direktorius minėjo, kad drastiškai sumažėjus keleivių srautams, savo teikiamų paslaugų bendrovė negali kaip nors reklamuoti ar skatinti karantino metu žmones rinktis autobusus.

„Esame tokioje, dviprasmiškoje padėtyje. Suprantame situaciją ir žiūrime. Stengiamės, kad žmonės ir toliau turėtų judėjimo galimybę, nes ne visi turi lengvuosius automobilius, gali jais važiuoti. Veikia ir mūsų valdomos autobusų stotys, kaip tik šiuo metu atidarėme rekonstruotą autobusų stotį Vilkaviškyje“, – sakė L. Skardžiukas.

Keleivių pervežimo bendrovės vadovas sakė, jog kuo daugiau įmonė dirba, tuo daugiau nuostolių patiriama. Nes autobusai važinėja pustuščiai, sunaudoja nemažai kuro, o nuostolingais staiga virtusių tarpmiestinio susisiekimo reisų niekas nedotuoja.

„Pavyzdžiui į Palangą važiuoja du žmonės, parvežame vieną. Arba ketvirtadienį į Biržus vykęs autobuso vairuotojas parvežė 16 eurų pajamų. Visiškai palikti ir per pirmąją savaitę (stabdyti veiklą – „Delfi“) mums patiems rankos nekyla. Tačiau suprantame, kad keleivių srautas dramatiškai kris. Suskaičiuosime savaitės rezultatus, kitą savaitę vėl sėsime tartis“, – konstatavo L. Skardžiukas.

Verslininkas sakė neabejojantis, kad karantinas truks mažiausiai mėnesį laiko, tad visiems vežėjams teks optimizuoti veiklą taip, kad ji taptų bent minimaliai nuostolinga.

Kautra
Kautra
© Bendrovės archyvas

„Šiuo metu visi, kas važiuoja, patiria totalų nuostolį. Jeigu kavinės, kurios negali dirbti, tą pačią dieną sustoja ir netenka 100 procentų pajamų, jos neturi kaštų, kuriuos turime mes. Tai ir kuras, remontas, vairuotojų atlyginimai. Jeigu vairuotojas dirba, negaliu jam skirti prastovos. Labai tikimės, kad Vyriausybė pripažins keleivinio transporto sektorių labiausiai nukentėjusiu nuo šio viruso protrūkio, nepaisant to, kas mes pareigą visuomenei atliekame ir dirbame toliau. Gal mes mažiau girdimi, nes nesiskundžiame, bet tikimės būti išgirstais“, – sakė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius L. Skardžiukas.

Paklausus, koks tolimesnis veiksmų planas, ar planuojama mažinti nuostolingais virtusių maršrutų skaičių, ar prašyti dotacijų, verslininkas sakė tikintis surasti sprendimų būdus.

„Mes suprantame, kad šiuo metu yra didelė įtampa, o ji nieko gero neduoda. Tokioje situacijoje susipykti labai paprasta. Tad geriau to nedaryti, nesipykti, o paskui ramiai, solidariai susėdus tartis.

Bendrovės padėtį supranta ir mūsų vairuotojai, visi susirūpinę, kaip išeiti iš šios krizės. Dalis vairuotojų parašė prašymus eiti nemokamų atostogų, bet šiandieną juos visus atšaukiau atgal į darbą. Tiesiog mes nenorime būti ateityje prikaltais prie gėdos stulpo“, – portalui „Delfi“ sakė vienos didžiausių šalyje keleivių pervežimo tarpmiestiniais maršrutais bendrovių „Kautra“ generalinis direktorius L. Skardžiukas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(18 žmonių įvertino)
4.2222

Kelių naudotojai karantino laikotarpiui gali sustabdyti metinių e. vinječių galiojimą

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad kelių naudotojai, kurie nesinaudos mokamais...

Linkevičius: šiomis aplinkybėmis buvo nepateisinama tvirtinti Mobilumo paketą (4)

Balandžio 8 dieną Europos Sąjungos ( ES ) Taryba rašytine procedūra pritarė ilgai svarstytam...

Europos EEF investavo į lietuviškų elektrinių autobusų nuomos verslą (4)

Europos Komisijos įsteigta investicijų bendrovė Europos energijos efektyvumo fondas ( European...

Siūloma vilkikų vairuotojus, turinčius koronaviruso simptomų, neįleisti į Lietuvą negaliotų Lietuvos piliečiams (7)

Vyriausybėje bus svarstoma dėl draudimo leisti įvažiuoti į šalį tarptautinius vežimus...

Šeštadienį lietuvių laukia dar vienas skrydis iš Londono (134)

Šiuo metu užsienio šalyse yra likę 180 Lietuvos piliečių, negalinčių sugrįžti namo,...

Top naujienos

Nedarbas kasdien didėja: kur buvo daugiausia galimybių įsidarbinti, dabar didžiausia tikimybė būti atleistam (152)

Įvestas karantinas neabejotinai vienaip ar kitaip paveikė Lietuvos verslą – vieni prarado...

Nustebino kainos degalinėje: kodėl kortelių naudotojams už kurą reikia mokėti brangiau? (133)

„Delfi“ sulaukė skaitytojo laiško, kuriame jis išdėstė savo pastebėjimus apie kuro kainas...

Verslininkai: pinigų ir greitų sprendimų reikia dabar, po to bus vėlu (85)

Įpusėjo ketvirta savaitė karantine, šalies verslas susiduria su ypatingais iššūkiais, o...

Veryga valstybės vadovams rekomenduoja kas savaitę tikrintis dėl COVID-19 (42)

Aukščiausi šalies vadovai turėtų būti nuolat prevenciškai tiriami, ar neužsikrėtė koronavirusu.

Pranešė, kur lankėsi užsikrėtę koronavirusu: ėjo į darbus, apsipirkinėjo parduotuvėse, lankėsi vaistinėse (42)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras atliko epidemiologinį tyrimą ir išnagrinėjo, kur...

Po grįžimo iš Londono laukė akibrokštas: tyrimo duomenys dingo, o kaip elgtis toliau niekas nepaaiškino (106)

Turbūt neginčijamai šiandien aktualiausia tema – testai dėl koronaviruso. Algoritmai...

Parduodamas žinomas viešbučio kompleksas: kainą sumažino trečdaliu (90)

Vieniems šis kol kas dar neilgas sunkmetis yra pabaiga, o kitiems – galimybė. Ypač tiems, kurie...

Įspėja apie „dezinfekciją iš vidaus“: pasekmes gydytojai sprendžia priėmimo skyriuje (43)

Pasaulyje siaučiant koronavirusui , žmonės jo išvengti bando ir pačiais keisčiausiais būdais....

Anytos vengiau kaip velnias kryžiaus – tik kai ji mirė sužinojau visą tiesą (32)

Man – ne dvidešimt. Ir ne trisdešimt, o mano anyta jau senokai iškeliavusi anapilin.

Paviešintos išvados dėl Klaipėdos universitetinės ligoninės: ar miesto valdžia ir prokurorai gavo tą patį? (185)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga vieną dieną prabilo apie galimai gresiančią...

|Maža didelių žinių kaina