„Paskambinau pikta – kada mūsų skrydis? Vaikai miegojo gatvėje, buvo žiaurus vaizdas. Kaip kokioje bambukų respublikoje, niekas su mumis nekontaktuoja“, – teigia moteris.

Monikai (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) įtarimų kilo dar vykstant į oro uostą, nes jos skrydis, kuris suplanuotas 17.40 val. (Ispanijos laiku, Lietuvos – 18.40 val.), „degė pilkai“. Tačiau toliau viskas vyko įprastai: gidė privedė prie registracijos langelio, bagažas užregistruotas, o iki 16 val. praeita ir saugumo patikra.

Bet lėktuvas vėlavo. Vidurnaktį iš sekmadienio į pirmadienį, neapsikentę skrydžio atidėliojimų, žmonės ėmė piktintis.

„12 val. žmonės jau pradėjo kelti triukšmą, nes lėktuvui kažkas buvo atsitikę, sugedę, bet jie: „palaukite, mums reikia informacijos“. Galiausiai, 1 val. mus nugrūdo ten, kur reikia atsiimti bagažą, kur nėra nusipirkti nei vandens, nei maisto, žmonės su mažais vaikais miega ant takelių, ant žemės“, – sako pašnekovė.

„Mes tenai pralaukėme pusantros valandos, tada mus visus išvarė į lauką – karšta Ispanijoje, neįmanoma. Ir ką? Mes asmeniškai lauke pralaukėme iki 3.30 val., už savo lėšas išsinuomojome viešbutį, jį sunkiai radome prie oro uosto“, – apie savo kelionę pasakoja Monika.

Barselona

Kiti žmonės, anot jos, laukė jiems suorganizuoto autobuso, tad „realiai atsidūrė viešbutyje 5 val. ryte ir jau 7.30 val. juos paėmė“ į oro uostą.

„Nei maisto, nieko. Jokios komunikacijos, bandėme skambinti per visur – niekam niekas neįdomu, niekas nekelia ragelio“, – pirmadienio rytą komentavo Monika.

Jos teigimu, kelionę organizavo „Tez Tour“ ir „Novaturas“, lėktuvas buvo užsakytas iš kompanijos „Avion Express“, skrydžio laukti turėjo 179 žmonės. „Delfi“ kreipėsi į visas minėtas bendroves.

Kelionių agentūros aiškinsis incidento aplinkybes

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ teigia atsiprašantis klientų.

„Labai atsiprašome klientų už sukeltus nepatogumus. Skrydžio vėlavimo priežastis aiškinamės, mūsų žiniomis, tai buvo techninės priežastys. Aviakompanija suteikė keliautojams maitinimą ir viešbutį.

Apgailestaujame, kad informacijos trūko – bendrausime su savo partneriais ir imsimės papildomų veiksmų, kad ateityje išvengtume panašių situacijų“, – teigia bendrovės ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

Ji pridūrė, kad pagal tarptautinę praktiką, keliautojai dėl kompensacijų turėtų kreiptis tiesiai į aviakompaniją.
Oro uostas (asociatyvi nuotr.)

Bendrovė „Novaturas“ taip pat atsiuntė komentarą, apgailestaudama, jog keleiviams teko patirti nepatogumų.

„Pripažįstame, kad tokios situacijos, kai skrydžių vėlavimų ar kitų netikėtų aplinkybių metu keliautojams pritrūksta informacijos, tikrai nemalonios, todėl atsiprašome, kad keliautojams teko patirti nesklandumų.

Mūsų žiniomis, tai buvo techninis gedimas, apie kurį daugiau informacijos galėtų pateikti aviakompanija. Nukėlus skrydį keleiviams buvo suteiktas maitinimas, o patikslinus, kad bus liekama nakvoti, suorganizuota nakvynė viešbutyje“, – sako „Novaturo“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė.

Ji patikino, kad bendrovė visuomet stengiasi užtikrinti operatyvią informacijos sklaidą ir to paties prašo savo partnerių.

„Su netikėtomis situacijomis susidūrusiems klientams aiškumas tampa svarbiausiais prioritetais tą akimirką, tai visiškai suprantama. Šiuo atveju taip pat kalbėsimės su partneriais, kodėl šiuo atveju keliautojams pritrūko informacijos“, – sako M. Bielinytė.
Barselona

„Avion Express“ teigia, kad skrydžio laikas buvo pakeistas dėl techninių priežasčių. (UTC laiko skirtumas nuo Lietuvos šiuo atveju – 3 valandos).

„Avion Express“ skrydžio X98164 iš Barselonos į Vilnių išvykimo laikas buvo pakeistas dėl nesudėtingų techninio pobūdžio aplinkybių. Jas išsprendus, skrydis, turėjęs išvykti liepos 23 dieną 15:40 UTC, pakilo šiandien (liepos 24 dieną) 10:40 UTC ir nusileido Vilniuje 13:40 UTC“, – komentuoja bendrovės marketingo ir komunikacijos vadovė Monika Ostrauskienė.

Ji teigia, kad keleiviais buvo pasirūpinta.

„Keleiviais buvo tinkamai pasirūpinta Barselonos oro uoste bei dėjome visas pastangas, kad užtikrintume, jog keleiviai galėtų tęsti kelionę be tolimesnio delsimo.

Užtikriname, kad mūsų aviakompanijai skrydžių bei keleivių saugumas yra svarbiausias prioritetas. Apgailestaujame keleivių dėl kilusių nepatogumų“, – sako M. Ostrauskienė.

Keleivė Monika teigė, kad pirmadienio popietę, apie 13 val. (Lietuvos laiku), laukė lėktuve iš Barselonos į Vilnių, o 17 val. orlaivis nusileidęs Lietuvos sostinėje.

Skrydžių stebėjimo portalo „flightradar24.com“ duomenimis, lėktuvas iš tiesų pirmadienį nusileido Vilniuje 16.42 val., nors planuota, kad atvyks 15.52 val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)