Taip siekiama patikslinti specialių automobilių stovėjimo juostų įrengimo vietas ir geometrinius parametrus Vilniaus miesto gatvėse, užtikrinti aukštos kategorijos gatvių naudojimą transporto eismui, o ne automobilių stovėjimui, sakoma pranešime spaudai.

Taip pat norima sudaryti geresnes eismo sąlygas, padidinti eismo laidumą ir saugumą, atskirti pėsčiųjų ir dviratininkų eismą nuo autotransporto eismo.

Patvirtintos rekomendacijos skirtos sostinės gatvių tinklui ir bus taikomos planuojant naujas bei rekonstruojant esamas gatves. Į šias rekomendacijas bus būtina atsižvelgti įrengiant automobilių stovėjimo juostas Vilniaus gatvėse, tačiau jos nebus taikomos planuojant automobilių stovėjimo aikšteles už gatvės raudonųjų linijų esančiose teritorijose.

Automobilių statymas gatvėse bus ribojamas atsižvelgiant į didžiausią leidžiamą greitį ir transporto eismo intensyvumą.

Rekomendacijose nurodoma, kad automobilius statyti draudžiama greito eismo (A1 ir A2 kategorijos) gatvėse, kuriose leidžiamas maksimalus greitis – 70-90 km/h, maksimalus transporto srautas – daugiau nei 2000 automobilių per valandą.

Šios kategorijos gatvėms Vilniuje priskiriamas Minsko plentas, Žirnių gatvė, planuojama Pietinė gatvė, Laisvės prospektas tarp Savanorių prospekto ir Oslo gatvės, Oslo, Gariūnų gatvės, Savanorių prospektas tarp Kirtimų gatvės ir miesto ribos, numatoma Vakarinė gatvė, Ukmergės plentas nuo Bajorų rajono iki miesto ribos, Geležinio Vilko gatvė nuo Savanorių prospekto iki Mokslininkų gatvės, Ozo gatvė nuo Geležinio Vilko gatvės iki Kalvarijų gatvės, Kareivių bei O. Milašiaus gatvės.

Automobilius statyti bus galima tik dubliuojančiose gatvėse arba šalia įrengtose aikštelėse.

Automobilius statyti bus draudžiama ir pagrindinėse (B1 ir B2 kategorijos) bei aptarnaujančiose (C1 ir C2 kategorijos) gatvėse, kuriose leidžiamas maksimalus greitis didesnis kaip 50 km/h, o automobilių srautas – daugiau nei 1500 automobilių per valandą.

Šių kategorijų gatvėse, kuriose maksimalus greitis neviršija 50 km/h, o automobilių srautas mažesnis nei 1500 automobilių per valandą, automobilius statyti bus galima atskirai įrengtose specialiose juostose išilgai borto.

Šios rekomendacijos padės optimizuoti automobilių statymą senamiestyje ir tankiai užstatytoje miesto centrinėje dalyje. Jos taps pagrindu sprendžiant automobilių statymo problemas, rengiant specialiuosius planus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją