Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad šių iššūkių suvaldymui jau įgyvendinamos papildomos priemonės: aktyviai ieškoma papildomų aviacijos saugumo specialistų, šiuo metu terminaluose pagalbą ir papildomą informaciją suteikia samdomi konsultantai, artimiausiu metu terminaluose pradės darbuotis ir savanoriai konsultantai, taip pat perdėlioti procesai greitosios patikros zonoje, investuojama į tai, kad keleiviai gautų kuo daugiau informacijos pačiame išvykimo terminale apie galimus iššūkius piko laikotarpiais, gautų rekomendacijas.

Eilėms terminale įtakos turi ir faktas, kad aviacijos sezonas dar nėra pasibaigęs - rugsėjį planuojamas tik 5 procentais mažesnis keleivių bendras skaičius nei rugpjūtį.

Anot oro uostų atstovų, aviacijos saugumo patikros procesą tiek pačiam keleiviui, tiek kitiems laukiantiems eilėje gali pagreitinti ir pačių keleivių pasiruošimas, todėl prašoma dar kartą pasidomėti rekomendacijomis ir draudžiamų daiktų sąrašu, atsižvelgti į šias rekomendacijas https://www.vilnius-airport.lt/lt/keleiviu-gidas/keleiviu-gidas-aviacijos-saugumo-reikalavimai

Teigiama, kad didžiausi keleivių pikai Vilniaus oro uoste įprastai susidaro tris kartus per parą: ryte nuo maždaug 4 iki 6 valandos ryto, vidurdienį nuo 11 iki 14 val. ir vakare nuo 17 iki maždaug 20 valandos.

Delfi primena, kad penktadienį Vilniaus oro uoste nusidriekė dar nematytos keleivių eilės, dėl kurių dalis žmonių vėlavo į savo skrydžius. Apie tai rašė Delfi kelionių žurnalistas Orijus Gasanovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)