„Atvykstančių keleivių patirtis su nauja terminalo statyba liks pakankamai panašia, kokia yra dabar. Pagrindinė atvykimo funkcija, bagažo atsiėmimas ar keleivių laukimas vyks seniausioje Vilniaus oro uosto dalyje, kuri pastatyta dar šeštajame dešimtmetyje“, – pirmadienį žurnalistams teigė S. Bartkus.

„Šiuo metu ieškome sprendimų, ką reikėtų padaryti ir vienas iš sprendimo variantų – dar statyti ir atvykimo terminalą ir ieškomi variantai, ką būtų galima išveiklinus (senąjį atvykimo terminalą – ELTA), toje vietoje atlikti. Mes matome, kad ta terminalo dalis neatitinka oro uosto poreikio“, – pažymėjo jis.

Tuo tarpu susisiekimo ministras Marius Skuodis tikino, kad VNO dabartinio atvykimo terminalo funkcija paaiškės kitų metų pradžioje.

Jis patvirtino, kad baigus naujo išvykimo terminalo darbus, statybos Vilniaus oro uoste nesibaigs ir jų bus gerokai daugiau.

„Tikėtina, kad tas pastatas (senasis atvykimo terminalas – ELTA) gali būti išfunkcintas ir nebenaudojamas oro uosto reikmėms. Bet ko aš norėčiau ir dėl to esame sutarę su oro uostais, kad artimiausiu metu, kitais metais bus skelbiamas tarptautinis architektūrinis konkursas, kur geriausi architektai galės pasiūlyti, kaip visas Vilniaus oro uostas gali atrodyti, kad pastatai reprezentuotų tokią Lietuvą ir sostinę, kokią norime“, – tvirtino politikas.

„Jau baigiami įrengti visų trijų, Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų plėtros planai. Pristatysime atskirai“, – akcentavo jis.

Naujo oro uosto statyti neplanuojama

M. Skuodis taip pat aiškino, kad kol kas nėra planų statyti ketvirtojo oro uosto Lietuvoje, o VNO, anot jo, yra pasiruošęs aptarnauti dvigubai daugiau keleivių.

„Vilniaus oro uostas pasiruošęs aptarnauti dvigubai daugiau. NATO viršūnių susirinkimas tikiuosi panaikino mitą, kad neužtenka tūpimo tako. Galbūt tik patys didžiausi krovininiai lėktuvai negali atskristi, bet tokio poreikio ir nėra“, – aiškino ministras.

Sureagavo į diskusiją dėl VNO pavadinimo keitimo: tai mums būtų papildoma našta

S. Bartkus taip pat sureagavo į visuomenėje kilusią diskusiją dėl Vilniaus oro uosto vardo keitimo. Pasak jo, vardo keitimas galėtų sukelti papildomą naštą ir nukeltų „fokusą“ nuo prioritetinių darbų.

„Manau, kad Vilniaus oro uostas yra labai geras ir mums seniai įprastas pavadinimas. Visuomenėje kyla diskusijų dėl pavadinimo vienokio ar kitokio suteikimo, bet manau, kad bet kokio vardo suteikimas niekaip nedidina keleivių ar skrydžio srauto ir tai labiau visuomenės sutarimo klausimas“, – sakė LOU vadovas.

„Man, kaip oro uosto vadovui, pagrindiniai keliami tikslai susiję su infrastruktūros tinkamumu, skrydžių plėtra ir visais tais dalykais. Tai manau, kad pavadinimo keitimas yra ne tas darbas, kuriuo norėčiau užsiimti. (...) Vardo keitimas mums būtų turbūt papildoma našta ir tam tikra prasme fokuso nukėlimas nuo tų darbų, kurie yra mūsų prioritetiniai“, – teigė jis.

VNO statomame naujame išvykimo terminale baigti pastato pagrindinių konstrukcijų montavimo darbai – kitais metais vyksiančiuose etapuose darbai jau vyks terminalo viduje. Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtino, kad šiuo metu yra pasiekta statybų pusiaukelė, o naujasis terminalas leis VNO aptarnauti dvigubai didesnį keleivių skaičių.

Tuo tarpu S. Bartkus teigė, kad po naujųjų metų planuojama imtis atvykimo aikštelių rekonstrukcijos. Jis teigė, kad naujam terminalui ir prieigų pertvarkai numatyta išleisti apie 70 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)