Anot „LTG Cargo“ vadovės Eglės Šimės, visos gautos pretenzijos yra nuodugniai vertinamos. Šiuo metu bendrovė jau atsakė į pusę, t. y. 31, klientų pareiškimų. Visų su pretenzijomis susijusių prekių gabenimas buvo apribotas įvertinus jų neatitikimą bendrovės taikomiems sankcijų kontrolės principams ir vežimuose dalyvaujančių bendrovių keliamas rizikas.

„Reaguojame ir toliau reaguosime į visus galimus bandymus apeiti galiojančias tarptautines sankcijas. Mūsų pozicija aiški – tęsiame nuoseklų darbą su kitomis už sankcijų kontrolę atsakingomis institucijomis ir imamės visų būtinų veiksmų, kad būtų užkirstas kelias bet kokiems bandymams apeiti ribojimus.

Kiekvieną atvejį, dėl kurio klientai teikia pretenzijas, vertiname individualiai ir detaliai. Visų iki šiol išnagrinėtų pretenzijų rezultatas – pakartotinis įvertinimas, kad, jei vežimo procese dalyvaujančios įmonės ir (arba) kroviniai kelia nepriimtiną riziką ir gali atnešti finansinę naudą šalims agresorėms, „LTG Cargo“ tokių pervežimų nevykdo“, – sako bendrovės vadovė.

E. Šimė pažymi, kad daugiausiai pretenzijų sulaukta dėl atšauktų krovinių vežimo iš Baltarusijos paraiškų. Dėl „LTG Cargo“ priimtų sprendimų negabenti rizikingų arba su sankcionuotais asmenimis susijusių krovinių iš Baltarusijos sulaukta 24 pretenzijų iš klientų. 14 pretenzijų sulaukta dėl atmestų krovinių gabenimo paraiškų iš Latvijos, dar 6 – iš Rusijos.

Didžioji dalis pretenzijų – 39 – pateiktos dėl atsisakymo gabenti krovinius, kurie turėjo būti įvežti į Lietuvą. Pretenzijos teiktos dėl tokių sustiprintų sankcijų kontrolės principų neatitikusių krovinių vežimo, kaip žemės ūkio produktai (10 pretenzijų), druska (9 pretenzijos), asbestas (3 pretenzijos), dujos (3 pretenzijos) ir pan.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją