"Pabrūžinau per skaldą "kedu" - ir pabiro į šalis. Argi batu galima nukrapštyti europinę dangą?, - stebėjosi vienas pakruojietis.

"Gatvės danga neatlaiko trinties žmogaus, sveriančio keliolika kartų mažiau už lengvąjį automobilį. Staiga stabdant, mašina gali pradėti slysti su visu šiurkštinimu", - piktinosi kitas.

Kaip rašo dienraštis „Šiaulių kraštas“, žmonės svarsto - ar gatvė tikrai buvo rekonstruota, ar tik pasistengta "išplauti" europinę paramą?

Tuo tarpu savivaldybė paskelbė, kad P. Mašioto gatvės rekonstrukcijos darbus ir projekto dokumentaciją prieš porą savaičių tikrinę Lietuvos transporto investicijų direkcijos specialistai pažeidimų nerado.

P. Mašioto gatvės rekonstrukcijos techninę priežiūrą atlieka Vilniuje esanti bendrovė "Statybų inžinerinės paslaugos".

"Su rangovais sutarėme - jie duobes užtaisys, - apie batais išspardytos dangos atnaujinimą sakė bendrovės techninės priežiūros vadovas šiam projektui Eugenijus Satkus.

Jis pripažino, jog gatvės važiuojamosios dalies nuolydžiai kai kur gali būti padaryti blogai, todėl kelininkams teksią šias vietas taisyti. P. Mašioto gatvės rekonstrukcijos projekto biudžetas - daugiau kaip 1,8 mln. litų.

Beveik 1,4 mln. litų šiam projektui skyrė Europos Sąjunga, 351 tūkst. litų - Lietuvos valstybės, 74,2 tūkst. litų - Pakruojo savivaldybė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)