DELFI skaitytojas pasakojo, kad bilietus į Olesiundą (Norvegiją) įsigijo rugpjūčio 22 d.

Aplankyti Skandinaviją vaikinas pasirinko lapkričio 10-17 dienomis. Susigundęs patraukliomis kainomis, jis bilietus nusipirko bankiniu pavedimu.

„Gavau elektroninį laišką, patvirtinantį mokėjimą ir rezervacijos numerį. Šiandien iš kitų žmonių, kurie irgi panašiu metu planavo skristi, sužinojau, kad nuo spalio 23 d. visi skrydžiai atšaukti“, - pasakojo skaitytojas.

Andrius puolė internetu tikrinti rezervacijos būklę. Įvedęs patvirtinimo kodą išvydo, kad skrydis iš tiesų atšauktas.

„Skambinau nurodytu informacijos telefonu ir nustebau, kad norėdamas atgauti sumokėtus pinigus turėčiau nurodyti savo sąskaitos numerį. „Wizzair“ skrydžius atšaukė visiškai be jokio įspėjimo – nei skambučio, nei laiško iš jų nesulaukiau“, - piktinosi pašnekovas.

Nesurinko pakankamai žmonių?

„Wizzair“ vadovas Jozsefas Varadis teigė, kad atšaukti skrydžius bendrovei leidžia Europos Sąjungos reglamentavimas, pagal kurį tai padaryti galima likus ne mažiau nei dvi savaitės iki skrydžio.

Pasak jo, „Wizzair“ skrydžius atšaukia labai retai ir anksčiau nei prieš dvi savaites.

„Jei skrydis atšaukiamas, mes stengiamės iš karto informuoti klientus ir pasiūlome arba grąžinti pinigus, arba pasirinkti kitus skrydžius“, - tikino pigių skrydžių bendrovės vadovas.

Jis taip pat pabrėžė, kad skrydis į Olesiundą buvo įvestas kaip vasaros sezono skrydis.

Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Gediminas Almantas aiškino, kad oro bendrovės, pamatę paklausos augimą, nusprendžia pratęsti skrydžius. Jei skrydžių pratęsimas nepasiteisina, gali juos atšaukti.

„Gali nutikti taip, kad bilietų pardavimai yra tęsiami ir ne sezono metu, bet dėl mažos paklausos skrydžiai nutraukiami, nes ekonomiškai nenaudingi“, - pridėjo jis.

Palaukęs, galėjo laimėti?

Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žegunytė komentavo, kad oro bendrovės klientus apie skrydžio atšaukimą turėtų informuoti kuo greičiau, tačiau terminas nėra reglamentuojamas.

Vis dėlto, atšaukus skrydį, oro vežėjas privalo klientui pasiūlyti vieną iš trijų alternatyvų: grąžinti pinigus per 7 dienas, pasiūlyti skrydį į kelionės vietą kuo artimesniu laiku, arba pasiūlyti pakeisti skrydį panašiomis sąlygomis kitu keleiviui tinkamu laiku, jei skrydyje yra likę laisvų vietų.

„Tačiau yra 14 dienų riba iki skrydžio, kai oro vežėjas turi laisvę niekuo neatsakyti, t.y., nemokėti kompensacijos“, - teigė pašnekovė.

Pasak jos, pasitaiko atvejų, kai keleiviai specialiai palaukia dienos, kai lieka mažiau nei dvi savaitės iki atšaukto skrydžio, ir, jei nebuvo bendrovės informuoti, kreipiasi į oro vežėją, taip tikėdamiesi kompensacijos.

Vis dėlto noro pasiekti kelionės tašką nepraradusiems keleiviams siūloma į bendrovę kreiptis kuo greičiau, nes vėliau gali nebebūti laisvų vietų į jų norimą kitą skrydį. Pakeisti skrydį oro bendrovė turi nemokamai.

V. Žegunytė pabrėžė, kad oro bendrovės neprivalo nurodyti priežasties, kodėl skrydis atšaukiamas.

„Jei maršruto atsisakoma, tai tikriausiai kompanija mano, kad jis nėra komerciškai naudingas“, - svarstė ji.

DELFI primena, kad „Wizzair“ skrydžius į Olesiundą pradėjo šių metų birželio 5 d. Skrydžiai vykdomi du kartus per savaitę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)