Kiek aktyviau prekiauta „Teo“ vertybiniais popieriais – panašu, jog generalinio direktoriaus atsistatydinimas neįnešė nerimo į investuotojų gretas, nes akcijų kaina išlieka beveik nepakitusi. „Grigiškių“ vertybiniai popieriai brango 0,32 proc., „Aprangos“ ir „City Service“ pigo atitinkamai 0,79 proc. ir 0,51 proc. Birža informavo, jog Ūkio banko akcijos bus išbrauktos iš Baltijos šalių biržų lyginamojo indekso ir prekybinio indekso.

Talino akcijų biržoje nuotaikos buvo priešingos nei Vakarų Europoje, indeksas pasistiebė 0,41 proc. „Silvano Fashion Group“ pranešė 2012 m. 4 ketv. rezultatus – pajamos augo 20,7 proc., pelnas mažėjo 85,1 proc. (plačiau apie tai – įmonių naujienose).

Panašu, jog rinka tikėjosi kiek prastesnių rezultatų, nes bendrovės akcijų kaina paaugo 1,14 proc. Primintina, jog įmonės rezultatų palyginamoji bazė yra šiek tiek nedėkinga dėl 2011 m. vyravusios Baltarusijos rublio hiperinfliacijos, kuri leido įmonei stipriai mažinti kaštus. „Olympic Entertainment Group“ vertybinių popierių kaina augo 1,7 proc. – bendrovė rytoj skelbia savo 12 mėn. veiklos rezultatą. „Merko Ehitus“ pranešė apie naują užsakymą Latvijoje, tačiau jo vertė nėra reikšminga.

Rygos biržoje aktyvesnės prekybos nematėme. Daugiausiai sandorių – 11 – atlikta 5,93 proc. pigusiomis „SAF Tehnika“ akcijomis. Didžiausia apyvarta (9,3 tūkst. latų) pasiekta „Grindeks“ vertybiniais popieriais, jie pigo 0,21 proc. 5 tūkst. latų apyvartą taip pat peržengė „Olainfarm“ (+0,26 proc.) ir „Latvijas Gaze“ (- 0,33 proc.) pozicijos.

Šiandien „Silvano Fashion Group“ paskelbė neutraliai vertintinus 2012 m. IV ketv. finansinius rezultatus. Nors pardavimo pajamos padidėjo 20,7 proc. iki 25,6 mln. eurų, o EBITDA sudarė 1,1 mln. eurų, grynasis pelnas krito net 85,1 proc. iki 1,7 mln. eurų. Tai, kad pardavimo pajamos paskutinį praėjusių metų ketvirtį atsigavo, yra džiugiausias faktas. Primintina, kad dar 2012 m. III ketv. pardavimo pajamų metinis augimas buvo sulėtėjęs iki 6,8 proc. Daugiausia prie pajamų išaugimo 2012 m. IV ketv. prisidėjo 19,1 proc. išaugę pardavimai Rusijos Federacijoje. Iš viso šioje šalyje gauta 60,8 proc. visų grupės pajamų.

Pardavimai Baltarusijoje 2012 m. IV ketv. augo beveik keturis kartus iki 7 mln. eurų, tačiau tokį augimo tempą veikiausiai lėmė tai, kad 2011 m. IV ketv. pardavimai smarkiai krito dėl Baltarusijos rublio devalvacijos įtakos bei bendros neigiamos ekonominės padėties. Žinoma, didžiausią įtaką bendram grupės pardavimų augimui turi vis dar didėjantis pagal frančizę dirbančių partnerių skaičius. Iš viso tokių, turinčių „Milavitsa“ prekės ženklo frančizę parduotuvių, skaičius išaugo 18,6 proc. iki 497, o „Lauma“ net 30 proc. iki 30. Kartu padidėjo ir nuosavų parduotuvių skaičius per metus, kuris pakito nuo 54 iki 58.

Kiek kita padėtis yra su pelningumu, kuris buvo labai stipriai šoktelėjęs prieš metus dėl to, kad gamybos sąnaudos nebuvo iškart koreguotos pagal Baltarusijos rublio devalvacijos lygį. Dabar šis efektas yra išnykęs, tad ir įmonės pelningumas yra gerokai mažesnis nei prieš metus. Nepaisant to, per metus uždirbta 14,2 mln. Lt grynojo pelno, nepaskirstytas pelnas metų gale siekė 20,5 mln. eurų, o pinigai sąskaitose sudarė 16,3 mln. eurų, kas žada, kad dividendai už 2012 m. labai optimistiniu scenarijumi gali pakilti ir iki 10 mln. eurų, o tai sudarytų 9,5 proc. dividendinį pajamingumą. Įmonės akcijos tebėra vertinamos vos 7,4 P/E ir tai veikiausiai palaikys investuotojų dėmesį šiai akcijai artimiausiu metu.

Šaltinis
Temos
Investicinis bankas "Finasta“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją