Vartotojų tyrimo metu paaiškėjo, kad apie „Lietuvos metų gaminio“, „Metų prekės ženklo“ ir kitus prekių ženklų bei gaminių apdovanojimus žino 56 proc. vartotojų. Kiek mažiau nei kas antras vartotojas teigė, kad jam neteko girdėti apie tai, kad gaminiai rungiasi tokiuose apdovanojimų rinkimuose.

Kas ketvirtas, arba 27,8 proc. vartotojų teigė, kad domisi naujienomis žiniasklaidoje apie gaminio pasiekimus ir apdovanojimus. Tokio pobūdžio žiniomis labiausiai domisi gyventojai, kurie gauna aukštesnes pajamas. Likusi dalis respondentų, tarp kurių vyrauja žemesnių pajamų vartotojai į tokio pobūdžio spaudoje skelbiamus pranešimus niekada nekreipia dėmesio.

„Tyrimas parodė, kad rinkdamiesi maisto ir kasdienio vartojimo prekes, Lietuvos gyventojams vis dar labiausiai rūpi kaina bei funkcinės produkto savybės. Tačiau tai, kad beveik kas trečias gyventojas mato prekių ženklams suteiktus įvertinimus, jau yra reikšminga. Ar iš tikrųjų didžioji dalis vartotojų yra abejingi prekių ženklų apdovanojimams, reikėtų išsamesnių tyrimų, kurie padėtų sužinoti tikslias pasąmonės reakcijas“,– teigia Jurgita Račkytė-Vilimė, TNS LT vyresnioji projektų vadovė.

Kainą, kaip pagrindinį gaminio pasirinkimo prioritetą įvardijo 62,8 proc. apklaustųjų. Kas antras vartotojas į trejetuką svarbiausių gaminio savybių įtraukė skonį, o 46,6 proc. – sudedamąsias gaminio dalis.

Tyrimo metu buvo apklausta 506 Lietuvos gyventojai nuo 15 iki 74 m. amžiaus. Apklausa buvo atlikta šių metų lapkričio mėnesį tiesioginio interviu metu respondentų namuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)