aA
Įtakinga rinkos tyrimų grupė „Forrester“ skelbia griežtą ataskaitą apie „Facebook“ socialinį tinklą, paremtą 395 verslo vadovų apklausos rezultatais. Išvada skelbia: „Facebook“ sukuria mažiau pridėtinės vertės verslui nei bet kuris kitas skaitmeninės rinkodaros instrumentas, ... (todėl)...neskirkite „Facebook“ pinigų reklamai“, rašo businessinsider.com.
Siūlo neinvestuoti į reklamą „Facebook“
© Shutterstock nuotr.

„Facebook“ atstovų teigimu, ataskaita „visai nelogiška ir... neatsakinga“.

„Forrester“ analitikas Nate Elliottas teigia: „Facebook“ sukuria mažiau pridėtinės vertės verslui nei bet kuris kitas skaitmeninės rinkodaros instrumentas. Apklausėme 395 vadovus iš Amerikos, Jungtinės Karalystės ir Kanados, ar jie jaučiasi patenkinti verslo verte, kurią sukūrė 13 skirtingų rinkodarai naudotų svetainių ir taktikų internetinėje erdvėje. Manyta, jog daugiausia naudos kuria didelę auditoriją pritraukianti ir didžiausią duomenų kiekį apdorojanti svetainė. Tačiau nustatėme, jog „Facebook“ sukuria mažiausią pridėtinę vertę verslui nei bet kuri kita, esanti mūsų sąraše... Mažiausiai vertės sukurianti taktika „Facebook“ tinkle? Mokama reklama, kuriai „Facebook“ dabar skiria didžiausią dėmesį“.

Skelbiama, kad iš galimų penkių balų šiuo klausimu „Facebook“ surinko vos 3,54. Pažymima, jog „Google“, „Yahoo“ ir „LinkedIn“ surinko daugiau erdvę reklamai pas juo perkančių klientų balų.

„Forrester“ ant žaizdos beria druskos ir rekomenduoja užsakovams reklamai „Facebook“ socialiniam tinkle pinigų neskirti.

„Jeigu norite pirkti vietą reklamai „Facebook“ tinkle, kliaukitės faktais, o ne pažadais. Net neabejojame, jog tam konkretiems rinkos dalyviams, bandantiems pasiekti konkrečią auditoriją, reklama „Facebook“ gali duoti naudos. Jeigu svetainės rezultatai geri (lyginant su kitais skaitmeninės žiniasklaidos žaidėjais), pirmyn, leiskite ten pinigus. Tačiau rinkodaros specialistai mums patvirtino, jog reklama „Facebook“ sukuria mažiau pridėtinės vertės verslui nei reklama kitose svetainėse. Metas priimti sprendimus, paremtus faktais, o ne susižavėjimu ar pažadais. Jūs tik perkate vietą vaizdinei reklamai! „Facebook“ tinklui iš biudžeto finansuojamos reklamos skirti neverta. Leiskite jam konkuruoti su kitomis erdvėmis reklamai, remkitės reklamos veiksmingumu“.

„Facebook“ atstovai „Business Insider“ atsakė elektroniniu laišku: „Nors ir sutinkame, jog socialinės žiniasklaidos vystymasis dar vyksta, išvada tokia: ši ataskaita vienais aspektais labai nelogiška, o kitais – tiesiog neatsakinga. Realybė tokia, jog reklama „Facebook“ tikrai veikia. Štai kodėl turime daugiau nei milijoną aktyvių besireklamuojančių, įskaitant visus iš „Ad Age 100“. Daugybė tyrimų parodė, jog reklama „Facebook“ kuria vertę. Žadame ir toliau džiuginti rinką“.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

RRT: pranešimų apie žalingą turinį internete padaugėjo 7 proc.

Ryšių reguliavimo tarnyba ( RRT ) trečiąjį ketvirtį „karštąja linija“ gavo 222 pranešimus...

PVM grobstytojams siūloma didinti baudas (4)

Grupė parlamentarų siūlo didinti baudas už vengimą mokėti pridėtinės vertės mokestį ( PVM )...

„Ekspress Group“ ketvirčio pelnas išaugo daugiau nei dvigubai (8)

Atsigavusi reklamos rinka ir mažėjantis pandemijos poveikis gerina Ekspress Grupp “, valdančios...

Prancūzija „Google“ skyrė 1,1 mln. eurų baudą (4)

„ Google Ireland“ ir „Google France“ sutiko sumokėti 1,1 mln. eurų baudą Prancūzijai po...

Lenkijoje privatūs TV kanalai išjungė parai transliacijas

Trečiadienį daugybė lenkų nepamatė ar neišgirdo savo pamėgtų programų, transliuojamų kai...

Top naujienos

Pateikė daugiau detalių apie Kauno klinikose mirusią COVID-19 sirgusią 23 metų gimdyvę: dukrytė gimė sveika

Kauno klinikose trečiadienį tragiškai pasibaigė COVID-19 sirgusios gimdyvės gimdymas. 23...

Migrantus aptarnaujančios parduotuvės: vienur veža specialius ryžius ir vynuogių lapus, kitur perkamos tik cigaretės

Ruklos pabėgėlių priėmimo centre veikiančios parduotuvės savininkė Sandra Matulevičienė...

Lietuva – Kinijos ir Taivano kovos epicentre: tokių dalykų jau seniai niekas nematė (179)

Ryšius su Lietuva siekiantis plėsti Taivanas gali pasiūlyti savų privalumų, tačiau sudaryti...

Dėl perteklinių mirčių rekordo kaltina Vyriausybę: jų buvo galima išvengti

Vadinamųjų perteklinių mirčių skaičiui mušant rekordus, Seimo socialdemokratai teigia, kad...

Raskevičiaus siųstos picos Prezidentas demonstratyviai atsisakė papildyta (372)

Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas Tomas Vytautas Raskevičius pranešė, kad kviečia...

Registrų centras sureagavo į COVID-19 sertifikatų duomenų nutekėjimą ir galimybių pasų saugumą: esame pasiruošę reaguoti (46)

Europoje nutekėjus ES COVID-19 sertifikatų QR kodų generavimo duomenims programišiai ėmė kurti...

Mauricas – apie jau įvykusį kainų šuolį: tai dar ne pabaiga

Statistikams paskelbus, jog metinė infliacija Lietuvoje spalį pasiekė 8,2 proc., ekonomistas...

Pirma sankryža, nubraižyta pagal Vilniaus naujus 12 standartų, vairuotojams jau spėjo užkliūti (8)

Chaosas , neįmanomai siaura, niekas nepaiso ženklų – taip apie pokyčius Vilniaus Vytenio ir...

Po košmaro Atėnuose – čempionų žvilgsnis į svečius iš Kauno

Tragiška sezono pradžia Eurolygos nugalėtojų titulą ginančiam Stambulo „Anadolu Efes“...

Armonaitė: ribojimai gali griežtėti išvardijo, kokie būtini ribojimai tikrai išliks, o kurie gali griežtėti (839)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė sako besitikinti, jog koronaviruso pandemija...