Pasirinkta panaši tema kaip ir neseniai pristatytoje prekybos tinklo „John Lewis“ reklamoje apie žmogų Mėnulyje – pagyvenusio žmogaus vienatvė.

„Edeka“ reklama dar stipriau veikia jausmus, ir kai kurie žiūrovai teigia, kad ji net gali perimti karūną iš britų parduotuvių tinklo už paveikiausią šiemet sukurtą reklamą, rašo huffingtonpost.com.

Pusantros minutės trunkančiame reklaminiame klipe figūruoja pagyvenęs vyriškis. Pasipuošęs senelis prie šventinio stalo sėdasi vienas.

„Skambinu pranešti, kad šiemet negalėsime atvažiuoti Kalėdoms“, – skamba jo dukters pranešimas, įrašytas atsakiklyje, o senelis didžiuodamasis pastato ant židinio atbrailos kalėdinį atviruką nuo dukters ir jos šeimos.

„Pasistengsime atvykti kitais metais. Mums tikrai pavyks, pažadu. Laimingų Kalėdų, tėti“, – baigia dukra.

Girdėti vaikiškas balsas, šaukiantis: „Greit pasimatysime. Su Kalėdom, seneli!“. Pokalbis baigiasi.

Toliau matome, kaip metai bėga, o senelis vis vienas prie stalo – vaikai jo taip ir neaplanko.

Galiausiai jo dukra ir jos broliai gauna žinią apie tėvo mirtį. Atžalos su giliu sielvartu veide grįžta į šeimos namus pareikšti paskutinę pagarbą savo tėvui ir su ašaromis akyse apsikabina prie namo.

Tačiau įžengusius į namus juos pasitinka vis dar gyvas senolis, kuris išeina iš valgomojo ir sako: „Kaip kitaip galėjau jus visus surinkti draugėn?“

Apstulbę vaikai ir anūkai nusišluosto ašaras, jų veidus nušviečia plačios šypsenos, ir galiausiai visa šeima sėdasi prie šventinio stalo.

Ši reklama sulaukė milijonų peržiūrų ir pasidalijimų socialiniuose tinkluose.

Čia galite pamatyti prekybos tinklo „John Lewis“ šių metų kalėdinę reklamą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (181)