Lauko ekranuose rodomos reklamos monitoringas reklamos pirkėjams suteikia galimybę nuolatos matyti ir analizuoti, kokios įmonės, produktai ar paslaugos yra reklamuojamos lauko ekranuose, kiek reklamos pirkėjai investuoja šiam reklamos kanalui.

Kaip teigia UAB “SIC Gallup media” direktorius Gytis Juodpusis, “Actual City Media” ekranuose rodomos reklamos monitoringo tikslas – stebėti reklamos rinką. Kuo daugiau reklamos kanalų yra stebima, tuo tikslesnį ir visapusiškesnį reklamos rinkos vaizdą galima pateikti duomenų vartotojams. “Esu įsitikinęs, kad tai padės pritraukti papildomų reklamos lėšų” - teigia Gytis Juodpusis.

“Actual City Media” vienintelė įmonė Lietuvoje teikianti transliavimo paslaugas per lauko ekranus. Pirmąjį ekraną įmonė įrengė ant Nacionalinio operos ir baleto teatro praėjusių metų pavasarį. Lapkričio mėnesį prekybos ir pramogų centre “Akropolis” įrengtas antrasis 32 kv. metrų ekranas. Šių metų pradžioje “Actual City Media” planuoja Vilniuje įrengti ir trečiąjį - 72 kv. m. vaizdo ekraną. Visi šie ekranai bus sujungti į vieną tinklą ir valdomi iš centrinio ofiso Vilniuje.

Daugiausiai vaizdo ekrane ant Operos ir baleto teatro reklamuojami baldai, lengvoji pramonė, pramogos, dienraščiai, statybines medžiagos, buities prekės, parfumerija. Nemažai į reklamą vaizdo ekrane investuoja bankai, parodų organizatoriai, transporto kompanijos, viešbučiai ir paslaugų įmonės. Be reklamos per vaizdo ekranus taip pat transliuojami naujienų agentūros ELTA pranešimai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją