„Seapeak Meridian“ prisišvartavęs Klaipėdos uoste, netoli SGD terminalo. Perpumpavus atgabentą krovinį, laivas pradės kitą kelionę. Klaipėdos uostas yra svarbus Lietuvos tranzito mazgas.

Remiantis uosto pateikta informacija, kasmet jo veikla sudaro 6 proc. šalies bendrojo vidaus produkto (BVP). Pastaraisiais metais kraunamų krovinių apimtis yra gana stabili. Klaipėdos uostas gali priimti iki 400 metrų ilgio ir iki 59 metrų pločio laivus, kurių maksimali grimzlė siekia 13,8 metro.

Šiandien Klaipėdos uosto pasididžiavimas yra plūduriuojantis SGD terminalas, kurio svarba gerokai išaugo prasidėjus energetinei krizei. Skirtingai nei kiti uostai, esantys šiauriau, Klaipėdos uostas neužšąla net atšiauriausią žiemą, todėl krovos darbai ir laivyba trunka visus metus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją