Aviacijos pramonė, veikianti įvairiausiose pasaulio kampeliuose, – nuo Sidnėjaus, kur keleiviai laukia valandų valandas užsiregistruoti į skrydį, iki chaotiškų vaizdelių Indijoje bei Europoje (Jungtinė Karalystė jau kelias savaites susiduria su trikdžiais, o „Deutsche Lufthansa AG“ atšaukia šimtus skrydžių), – neturi pakankamai darbuotojų, kad galėtų sklandžiai vykdyti veiklą, nors vis dar neaišku, kokia bus kelionių paklausa po vasaros.

Šalims vėl atvėrus sienas ir panaikinus COVID ribojimus, kelionės sugrįžta su tokia jėga, jog netrukus prasidėjo beprecedentė darbo jėgos krizė, kurią dar labiau apsunkino šimtų tūkstančių darbuotojų – nuo pilotų iki keleivių salono įgulos ir antžeminio aptarnavimo personalo – atleidimas iš darbo dėl pandemijos.