Atskridus į Malę porai reikėjo laukti kito lėktuvo, kuris nuskraidino į viešbučio kompleksą, esantį mažoje saloje. Simonai, oro uoste pralaukus šešias valandas, teko dar dvi skristi lėktuvu. Gražuolė tikino, kad varginantį skrydį kompensavo atostogų metu regėti vaizdai, gamta, puikus aptarnavimas. „Planavome, kad į Maldyvus skrisime atostogauti du kartus į metus. Dabar jau pakeitėme nuomonę. Užteks karto. Tik pradėjome atsigauti, o jau laukė kelionė atgal“, - juokėsi modelis, Maldyvuose buvusi dešimt dienų.

Gražuolė pasakojo, kad su savo draugu mieliau renkasi poilsines, nei pažintines keliones. Simona tikino, kad atostogų metu jai nereikia draugų, kompanijos. Geriausiai merginai leisti laiką su savo mylimuoju. Pasak S. Starkutės, atostogos Maldyvuose kainuoja išties nemažai. „Be 15 tūkst. eurų (52 tūkst. litų - DELFI) galima net negalvoti apie atostogas ten. Žinoma, tokią kainą teks mokėti, jei nori gyventi namelyje ant vandens. Papildomai moki už kiekvienus pietus, vakarienę. Kainos didelės, vietnamietiško stiliaus makaronų sriuba kainuoja 45 dolerius. Tokia pati sriuba oro uoste kainuoja 10 dolerių. Tad Malėje kainuotų ne daugiau 4 dolerių. Pavakariai ir vakarienė dviems žmonėms kainuoja 500 dolerių“, - DELFI pasakojo mergina. Simona tikino, kad norint galima praleisti atostogas Maldyvuose ir už mažesnę pinigų sumą. Tuomet reikėtų apsigyventi Malėje, o ne prabangiame viešbučio komplekse ir iš sostinės vykti pramogauti į salas, plaukti laivais.

Simona su širdies draugu vyko į Maldyvus tam, kad apžiūrėtų šią vietą prieš vestuves. Pora jau seniai svajoja savo vestuves atšokti jaunavedžių pamėgtame krašte. Sužadėtiniai apsistojo nedidelėje saloje, kurioje buvo trys restoranai. Atsikėlusi Simona važinėdavosi dviračiu, pamiegodavo, panardydavo ir eidavo vakarieniauti. Simona mielai laiką leisdavo paplūdimyje, kur skaitydavo knygą, skanaudavo kokosų kokteiliais, gėrėdavosi peizažu.

„Galiausiai atostogauti šiek tiek pabodo, Maldyvuose poilsis be veiklos. Kiek gali tuose restoranuose valgyti. Tik atvykus viskas atrodė labai egzotiška, mėgavomės šviežiais vaisiais, arbūzų sultimis. Ketvirtą dieną sėdime prie pusryčių stalo ir nežinome, ką valgyti. Bandėme skraidyti parašiutu virš vandens, bet man buvo labai baisu. Žinoma, viešbučio personalas organizuoja filmų naktis, galima žaisti biliardą. Maldyvuose galima sugalvoti įvairiausių pramogų. Buvome taip išvarginti kelionės, kad nenorėjome plaukti į kitas salas. Mums geriausia dviese. Be to, visos Maldyvų salos yra panašios, kitoje saloje nieko naujo nepamatysi. Ilgiau dešimt dienų nepatarčiau niekam būti. Prie gėrio labai greitai akis pripranta ir galiausiai tavęs niekas nebestebina. Nors atostogų pabaigoje jau norėjome namo, tačiau į Maldyvus tikrai dar grįšime.“