aA
„Kas tas Blue Sheep?“ komanda stropiai ruošiasi 1000km lenktynėms į pagalbą pasitelkdamos ne tik galingą techniką, bet ir profesionalius lenktyninkus. Kartu su Kauno autosport klubo nariais Kazlų Rūdos poligone surengė jau antrą lenktynių simuliaciją, kuri truko net 6h. Merginos vairavo jau galutinai 1000km lenktynėms parengtą bolidą BMW M3. Simuliacijoje pakaitomis važiavo Aistė Antanaitytė, Natalija Bunkė, Laura Matulevičiūtė ir Iveta Slabosevičiūtė. Apie patirtus įspūdžius pasakoja M3 pilotės.
Natalija Bunkė
© Organizatorių nuotr.

Koks jausmas persėsti prie 2 kartus galingesnio BMW M3 vairo ir iškart dalyvauti varžybose?

Aistė: Įspūdingas. Visą laiką treniravomės su mažiau galios turinčiais sportiniais automobiliais, stengėmės gerai įsisavinti pagrindus, trajektorijas, pajausti automobilio slydimą ir išmokti jį suvaldyti, pratimų buvo daug ir įvairių. Mūsų treneris D.Čiutelė tikrai stengėsi perteikti visą savo patirtį. Šiose varžybose mus konsultavo ir dar vienas profesionalas Giedrius Firantas. Atsisėdus už M3 vairo reikėjo staigiai pritaikyti visus įgytus įgūdžius . Apibendrinant automobilis nustebino ne tik savo galia, bet ir paklusnumu. Manau kaip pirmam pasimatymui vienas kitam palikome gana gerą įspūdį (juokiasi).

„Tai yra geriausias automobilis, su kuriuo man teko treniruotis šioms lenktynėms“ – krykštavo Natalija Bunkė, besikeberiodama iš sportinio automobilio sėdynės po pirmųjų pažintinių ratų Kazlų Rūdos aerodrome.
„Treniravausi su įvairiais senesniais BMW markės automobiliais, vadinamaisiais „chuliganke“ ir „kregžde“, tačiau šis pranoksta juos visus kartu sudėjus. Jis gerokai galingesnis, puikiai valdomas ir gerai stovi ant kelio“ – vokiečių inžinierių kūrinį gyrė naujame amplua apsireiškusi dainininkė.

Kolegė Laura Matulevičiūtė išbandžiusi automobilį jai galėjo tik paantrinti: „320 AG galia pasijautė. Ir pasijautė labai stipriai. Labai smagus automobilis, kurį suvaldyti – tikras iššūkis. Dabar netgi džiaugiuosi, kad iš pradžių treniravomės silpnesniais automobiliais, mat tai padėjo gerus pamatus galingesniam automobiliui. Trajektorijos atidirbtos, belieka susidraugauti su automobiliu ir įrodyti, kad merginos ne tik gali, bet ir moka gerai valdyti automobilį.“

Kokį didžiausią greitį teko išvystyti per šią treniruotę?

Iveta: Vienu momentu kai žvilgtelėjau į spidometrą buvo virš 200km/h. Paskui nusprendžiau geriau daugiau nežiūrėti nes šiek tiek baimės jausmas atsiranda. Kai pulsuoja adrenalinas neatrodo taip greitai.

Koks buvo pagrindinis simuliacinių varžybų tikslas?

Aistė: Tikslų buvo daug. Pirmiausiai norėjome išbandyti 1000km techniką ir atrasti jos trūkumus. Ne paslaptis, kad važiuojant ilgas distancijas ant didelio tempo dažnai išlenda įvairių gedimų. Nenorėjome, kad tie defektai išlįstų per 1000km todėl spaudėm anksčiau, kad dar spėtumėm sudėti paskutinius štrichus.

Natalija: Visų antra praktikavomės važiuoti vadinamoje „mišrainėje“ kai trasoje yra daug skirtingų galingumų automobilių. Turi būti itin budrus, pagal situaciją keisti trajektorijas ir greičius. Dėmesį atkreipėme ir į vėliavėlių rodymą, teisėjavimą, imitavome įvairias pavojingas situacijas. Ačiū LASF kolektyvui kuris noriai mums pagelbėjo.

Laura: Taip pat mokėmės kuo greičiau apsikeisti vietomis padedant viena kitai, išsiropšti iš automobilio, užsisegti saugos diržus, kad taupyti laiką.

Ar buvo kokių nesurežisuotų incidentų treniruotės metu?

Iveta: Tikrai taip. Kada jų nebūna. 1000km vyrų komandos narys bačką nunešė, kitas padangas į orą pakėlė, drifto elementų taip pat nemažai būta. Be kovos randų retai kada grįši iš trasos (juokiasi).

Aiste, būtent jums dažniausiai tenka treniruotis su Natalija Bunke. Kaip jai sekasi tobulėti?

Natalija yra žmogus, kuris visada stebina. Tai žiūrėk eglutes su automobilio priekiu apgenėja, tai išima posūkį ant didelio greičio be priekaištų, kaip tikra profesionalė. Žmogus, kuris tikrai be galo stengiasi eiti į priekį, visada įdėmiai klauso trenerių pastabų, yra užsispyrusi, darbšti ir drasi. Po pirmos jos treniruotės ir aš už galvos ėmiausi, baisoka buvo šalia sėdėti, bet dabar tikrai padaryta didelė pažanga ir jaučiasi spartus tobulėjimas. Niekas negimė mokėdamas, kiekvienas turi nuo kažko pradėti, o jos startą aš vertinu tikrai gerai.

Natalija, ar planuose yra tik 1000km lenktynės?

Natalija: Oi ne. Autosportas yra savotiška liga. Paragauji vieną kartą ir negali sustot. Tad galiu drąsiai teigti, kad ateityje mus dar tikrai pamatysite ne vienose varžybose ar renginiuose.

Ko galėtumėte palinkėti kitiems lenktynininkams, kurie dalyvaus 1000km ir bus jūsų konkurentai?

„Kas tas Blue Sheep?“ pilotės atsakė vieningai- Kadangi automobilio viduje tvyro nežmoniškas karštis ir didelė tiek fizinė, tiek psichologinė įtampa palinkėti galiu tik vieno- ištvermės. Aišku ir to, kad visi sveiki pasiektumėme finišo juostą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Gerbėjai ir bičiuliai atsisveikina su anapilin iškeliavusiu aktoriumi Rimgaudu Karveliu

Pirmadienį Lietuvą apskriejo liūdna žinia, jog anapilin iškeliavo žinomas aktorius Rimgaudas...

Olimpietė Modesta Vžesniauskaitė suburs Lietuvos verslininkus kilniam tikslui (2)

Monake gyvenanti viena garsiausių Lietuvos dviratininkių Modesta Vžesniauskaitė labdaros renginius...

Lietuvos garsenybės pabandė įsijausti į vėžiu sergančio vaiko tėvų vaidmenį: žiūrėkite video

Sėskitės, prašom – nuo šių žodžių prasideda vėžiu sergančių vaikų tėvų kova. Ant...

Daiva Žeimytė-Bilienė susilaukė pirmagimio: išrinko hebrajišką vardą (123)

Žurnalistė ir televizijos laidų vedėja Daiva Žeimytė -Bilienė susilaukė sūnaus. Apie tai...

Seriale „NCIS: Los Angeles“ besifilmuodama Simona Milinytė įsivėlė į bėdą su prodiuseriais: pamiršo, kad pasirašė griežtą sutartį (135)

Simona Milinytė, kitaip žinoma kaip Simonna, pasirodė viename žymiausių, jau dešimtmetį per CBS...

Top naujienos

Gyvai / DELFI Diena. Apie įtakingiausius verslininkus ir ekonomistus – pokalbis su Arvydu Avuliu, Nerijumi Mačiuliu ir Robertu Dargiu vyksta apklausa (19)

DELFI šiandien paskelbė 2019 metų Lietuvos įtakingiausiųjų verslininkų ir ekonomistų...

Skandalų purtomų Žiežmarių gyventojai išplatino viešą laišką: vis dėlto šie žmonės yra ne tokie kaip mes (210)

Po sprendimo į naujus namus Žiežmariuose perkelti 10 protinę negalią turinčių asmenų...

Po žoliapjove patekusio mažylio šeimai – dvigubas sukrėtimas: sūnelį sužalojo duktė, tuo susidomėjo tarnybos (9)

Savaitgalį žaidžiančiam kieme berniukui žoliapjove kojos pirštus nupjovė mažametė sesutė....

Beveik 2 prom. pripūtęs garsusis kelių erelis Tumėnas: yra kaip yra (20)

Dėl Vilniuje sukeltos baisios avarijos, kai skriedamas dideliu greičiu taranavo policijos...

Tikrasis Netanyahu „žygio“ pas Zelenskį tikslas (1)

Per patį rinkiminių lenktynių įkarštį ir ginčus su JAV demokratais, Izraelio premjeras...

Pradėjus aiškintis, kaip prie Matijošaičio įmonės sklypų ežeras virto sausuma, savivaldybė patyrė tikrą nesėkmių ruožą (353)

DELFI paskelbus publikaciją apie galimai nukasinėtą Lampėdžio ežero pakrantę šalia Kauno mero...

Skvernelis išsižada plano grąžinti senąją ilgųjų savaitgalių tvarką (33)

Seimui lapkričio 2-ąją – Vėlines paskelbus nedarbo diena , premjeras Saulius Skvernelis...

Automobilių mokestis daugeliui bus siurprizas: kiek turės mokėti, sužinos tik paskutinę minutę (375)

Planuojamas taršos mokestis kelia karštas diskusijas. Nors šį mokestį turėtų mokėti daugelis,...

Paneigė mitą apie lėbaujantį jaunimą: kur ir kas sukelia didžiausius nuostolius nuomotojams

Netrukus prasidėsiantys nauji mokslo metai į didžiuosius šalies miestus pritraukia tūkstančius...

Sandoris milžinas baigtas: Lietuvos skelbimų portalai parduoti už šimtamilijoninę sumą (25)

Skelbimų svetainės „ Autoplius.lt “, „Aruodas.lt“ ir „Skelbiu.lt“ turi naują savininką...