Šios savaitės pradžioje į Barseloną išvykusi K. Meseguer sekmadienį jau grįžo į Lietuvą. Moteris pasakojo, kad Ispanijoje viešėjo labai trumpai, tačiau turėjo parskristi anksčiau, nes netrukus filmuosis laidoje.

„Teko pakeisti bilietus ir grįžti anksčiau. Be to, vykome į Barseloną švęsti Enrique 60-ąjį jubiliejų. Jis norėjo jį sutikti su savo šeima: vaikais, broliu, o aš dar ir padirbau grožio klinikoje, nes manęs laukė klientės, atlikau joms grožio procedūras“, – sakė K. Meseguer.

Žinoma moteris pasakojo vyro gimtadienį su jo šeima šventusi dvi dienas. Kai pirmą vakarą atskrido į Baseloną, nuvyko į penkių žvaigždučių viešbutį „W Barcelona“, kuriame vienos nakties kaina prasideda nuo 1 tūkst. eurų. Ten judviejų jau laukė artimieji.

„Dvyliktą valandą atnešė desertą su jame įsmeigtu fejerverku ir Enrique jau įėjo į 7-tą dešimtį. Apsistojome tame pačiame viešbutyje, jis – labai fainas, burės formos. Kitą dieną mums buvo paruoštas siurprizas. Iki viešbučio atvyko taksi, mus pasiėmė, nuvežė į uostą. Galvojau, kad plauksime su jachta, bet paskui įsuko į aikštelę, kurioje leidžiasi helikopteriai.

Skridome su helikopteriu iki lenktynių trasos. Joje jau laukė Enrique šeima ir „Ferrar‘is“. Kadangi leidomės toje aikštelėje, lakūnui sakėme: „O, nusileisime ir eisime važinėti su „Ferrar‘iu“, jis tik pasijuokė. Nusileidus tarsi apakome, nes iš tikrųjų stovėjo „Ferrar‘is“. Pasivažinėjimas su juo buvo vienas iš mano norų, taigi, Enrique šeimyna išpildė daugiau mano, ne jo svajones. Su šiuo automobiliu nuvykome į Enrique brolio namus, juose papietavome, pasibuvome“, – Delfi pasakojo K. Meseguer.

Tiesa, šiomis pramogomis gimtadienio šventė nesibaigė, šeimos dar laukė geras laikas paplūdimio klube, kuriame netrūko skanių užkandžių ir muzikos.

„Niekada šiame klube nebuvusi, nežinojau, kaip viskas atrodo. Kažkada panašiame lankėmės, kai atostogavome Ibizoje, jame buvo tikrai smagu. Baras prie pat jūros, jame netrūko muzikos ir šokančių merginų. Dziedukui tikrai patiko“, – juokėsi K. Meseguer.

Anot jos, daugiau emocijų ir įspūdžių patyrė ji pati, o ne Enrique. Delfi moteris pasakojo niekada iki šiol nevažiavusi su „Ferrar‘iu“, o vyras šį automobilį anksčiau buvo įsigijęs.

„Tai jam nieko nuostabaus, daugiau šie visi siurprizai buvo ne jam, o man, nes šeimyna žino, kad mėgstu tokius dalykus. Žinoma, patiko ir jam, džiaugėsi, kad gali laiką praleisti su šeima“, – šypsojosi K. Meseguer.

Ji neslėpė, kad Enrique – ekstremalaus sporto gerbėjas, nuo 6-erių metų važinėjo su krosiniais motociklais.

„Važinėdavo po kalnus, šiam sportui reikėjo tikrai daug jėgos, taigi, jį visą gyvenimą lydėjo adrenalinas. Vėliau, gal 10 metų dirbo slidinėjimo treneriu, čiuožiant darydavo salto. Jis – sportiškas vyras nuo mažens, tik dabar, padelyje, jau adrenalino nėra, bet žinote, jau senatvė“, – juokėsi K. Meseguer.

Paklausta, ar po pasivažinėjimo su prabangia mašina nepanoro savo prabangaus „Mercedes-Benz“ G klasės automobilio iškeisti į „Ferrar‘į“, K. Meseguer neslėpė, kad tokios mintys jau aplankė.

„Labai norėčiau. Net ir vaizdo įraše sakiau, kad tai bus mūsų kitas pirkinys. Tai – viena iš mano svajonių. Arba „Ferrar‘is“ arba „Lamborghini‘s“, tokia sportinė, žema mašina. Kadangi dabar pasivažinėjau su „geliku“, dideliu ir galingu visureigiu, noriu žemos, sportinės mašinos. Šis „Ferrari‘s“ man labai tiktų prie akių spalvos“, – šypsojosi K. Meseguer.

Moteris neslėpė, kad vyras, sulaukęs 60-ties, jaučiasi puikiai ir dėl savo metų nesuka galvos. Pašnekovė pastebėjo, jog Enrique jau nugyveno įspūdingą gyvenimą.

„Pilną nuotykių, adrenalino ir patirties. Kiti net 10 proc. turbūt nenugyvenę tokio gyvenimo, ką jis patyrė. Viskas jam gerai, nieko jis nepergyvena, įėjo į 7-tą dešimtį ir tegu būna laimingas, nes turi jauną, gražią žmoną. Turi pasitempti“, – sakė K. Meseguer.

Vis dėlto lietuvė socialiniuose tinkluose dažnai pabrėžia savo vyro amžių. Ji teigė tai daranti vien dėl piktų komentatorių, kurie negaili kritikos dėl jos vyresnio vyro.

Heiteriai vis pabrėžia amžių, todėl aš jiems pabrėžiu jį atgal. O mums jis nėra problema, kad būtų nemalonu ar gėda. Viską sakau tiesiai šviesiai, nieko nevynioju į vatą ir viskas čia gerai. Man patinka vyresni vyrai, subrendę, o ne iš vaikų darželio.

Dzūkiškai jį vadinu „dzieduku“, bet jis tikrai nepyksta. Prieš tai paklausiau: „Ar galiu tave taip viešai vadinti?“. Ispaniškai abuelito – diedukas, kasdienybėje dažnai šį žodį vartojame, o jis man sako kitus mažybinius, juokingus žodelius. Pas mus šeimoje tai – normalu, daug humoro, viską puikiai suprantame. Nei aš nepykstu, nei jis“, – kalbėjo K. Meseguer.

O paklausta, kokią dovaną įteikė savo vyrui ypatingo jubiliejaus proga, K. Meseguer šypsodamasi sakė: „Aš jam – pati didžiausia dovana. Ir jam kitų dovanų nereikia.“

Kristinos Meseguer kelionės Barselonoje akimirkos – galerijoje:

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.