Atostogauti N. Marčėnaitė išvyko kartu su septyniomis draugėmis. „Nuskridome į Graikijos Kos salą, iš ten sėdome į jachtą ir su draugėmis plaukiojome po Egėjo jūrą. Išlipdavome iš jachtos pasigrožėti sala, kadangi maistą gaminome jachtoje, apsipirkdavome miestelio turguose“, - su DELFI atostogų įspūdžiais dalinosi N. Marčėnaitė. Be moterų į kelionę taip pat leidosi trys vyrai: jachtos savininkas, kapitonas ir jo padėjėjas.

„Atostogos buvo nerealios. Vienai draugei pavyko paburiuoti, mat buvo palankus vėjas. Vakarais išeidavome pasivaikščioti po miestelį, o vyrai likdavo laive. Vienas darė valgyti, kiti plaudavo, tvarkydavo denį. Su draugėmis prisėsdavome restorane, plepėdavome, kaip moka tik moterys: iki juoko, ašarų. Grįžusios namo susirinkome viename Vilniaus restoranų. Tai parodo, kokia gera kompanija susirinko atostogauti, nes būna, kad po kelionių visi suka į priešingas puses.“

Nors prieš važiuojant atostogauti viena iš Nomedos draugių nerimavo dėl blogų orų, tačiau moterys mėgavosi 30 laipsnių karščiu. „Jachta virto ruonių gulykla (juokiasi). Mano viena draugė sakė, kad neįsivaizdavo, jog mes tiek laiko deginsimės. Nevalgiau daug, tačiau svorio nei priaugau, nei jis nukrito.“

„Kelionė jachta po Egėjo jūrą tikrai yra įperkama lietuviui. Visų pirma, tu gali pats gamintis maistą. Galiu pasakyti, kad be jachtos nuomos išleidome po 160 eurų. Į sumą įėjo uostų mokesčiai, degalai, maistas. Tai tikrai juokinga sumai savaitės atostogoms“, - kelionės detales atskleidė Nomeda.