Neįtikėtina, tačiau šios dainos kopijų visame pasaulyje parduota per 7 mln., o tai prilygsta legendinės grupės „Beatles" dainos „Can't Buy Me Love", Roy Orbisono „Pretty Woman" ir „The Spice Girls" hito „Wannabe" rezultatams, rašo thelocal.es. Istorijoje „The Ketchup Song" įsitvirtino kaip vienas didžiausių stebuklų, kada nors nutikusių Ispanijos populiariosios muzikos padangėje.

Šis atvejis galėtų konkuruoti nebent su „Los Del Rio" šedevru tapusia daina „Macarena". „Las Ketchup" grupės narėmis tapo keturios seserys Munoz: Lucia, Lola, Pilar ir vėliau prie merginų prisijungusi Rocio. Šios merginos – ispanų flamenko gitaristo El Tomate dukros.

Pasaulinės šlovės jos sulaukė 2002 m. pristačiusios dainą „The Katchup Song", o išleisto grupės albumo „Hijas del Tomate" parduota daugiau nei 12 mln. egzempliorių. Kaip ir visos kitos žaibiškai išpopuliarėjusios dainos, ypač tos, kurių kelias į populiarumo viršūnę prasidėjo Ispanijoje, „The Ketchup Song" – itin šokiams tinkamas kūrinys.

Vis tik šiai seserų grupei dedant pastangas neprarasti pirmojo hito garantuotos šlovės, deja, bet teko nusivilti ir susitaikyti su neretai ištinkančių vienos dainos grupės likimu. Po epine tapusios 2002 m. vasaros grupė „Las Ketchup" skyrė laiko naujam albumui įrašyti, o 2006 m. „Eurovizijos" dainų konkurse pristatė dainą „Un Blodymary".

Kaip bebūtų galia, ši daina surinkusi tik 18 taškų liko 21-oje vietoje. Nors nuo 2006 m. pasaulio neišvydo joks naujas šio kolektyvo kūrinys, merginos ir toliau koncertavo Ispanijoje, o 2016 m. gerbėjus nustebino netikėtu pasirodymu Švedijoje vykusiame „Melodifestivalen" muzikos festivalyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)