Žmonės norėtų susigrąžinti pinigus už fiasko patyrusio festivalio bilietus (jų kaina siekė 170 litų – DELFI), tačiau organizatoriai mainais už patirtus nepatogumus kviečia į kitus savo renginius. Būtent su tokia situacija susidūrė vienas ilgąjį savaitgalį į Latviją pramogauti susiruošusių melomanų.

Po vakar DELFI publikuoto straipsnio „Fiasko patyrusio festivalio likimas pakibo ant plauko: ateitis tikrai neaiški" Donatas kreipėsi tiesiai į organizatorius. „Norėjau pasiteirauti, kokias alternatyvas siūlote festivalio kokybe nusivylusiems lankytojams, siekdami ištaisyti susidariusią situaciją“, – organizatoriams siųstame laiške klausė jis.

Festivalis "Satta 2014" (J. Urbonavičiūtės nuotr.)

Organizatoriai į kalbas dėl pinigų grąžinimo nesileidžia

„Atsiprašau visos komandos vardu už nesklandumus festivalio metu. Sąlygos buvo labai sunkios – nuo vėjo/lietaus iki kitų faktorių. Iš visos širdies esame dėkingi, kad atvažiavai, todėl dar kartą labai atsiprašau už klaidas iš mūsų pusės.

Ieškome kompromiso, kaip galima būtų ištaisyti šitą situaciją. Vienas iš galvojamų būdų, kaip ištesėti mūsų pažadus dėl turėjusių groti atlikėjų – tai būtų juos atvežti pasirodymui, tik šį kartą į Lietuvą, ko gero, Vilnių. Tokiu atveju, be abejo, tau nereikėtų mokėti už bilietą.

Be to, kadangi esame renginių organizavimo komanda, galėtume pasiūlyti tau nemokamą praėjimą į mūsų ateities renginius taip pat.

Mus aptarnavusios įgarsinimo bei elektrikų komandos turėjo daug techninių problemų ir mes aiškinamės, kas ir kodėl atsitiko.

Labai prašau supratimo ir kantrybės su mumis, kol mes aiškinamės, kokia iš tikrųjų yra situacija po renginio ir būtinai pranešime, kai išaiškės visos aplinkybės ir kokie variantai įmanomi“, – Donatui atsakė „Sattos“ organizatorius Žilvinas Stumbras.

Donatui pasiteiravus apie galimybę susigrąžinti už bilietą sumokėtus 150 litų, Ž. Stumbras į kompromiso paieškas nesileido: „Kol kas galvojame, kaip ištesėti mūsų pažadus dėl turėjusių groti atlikėjų ir atvežti juos pasirodymui į Vilnių“.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos komentaras

Kaip naujienų portalui DELFI paaiškino Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos (toliau – VVTAT) Maisto produktų ir rekreacinių paslaugų skyriaus vedėja Neringa Baronienė, LR civiliniame kodekse nustatyta, kad teikdamas paslaugas, jų teikėjas (pvz., koncertų, festivalių organizatorius ir pan.) privalo veikti sąžiningai ir protingai, kad tai labiausiai atitiktų kliento interesus.

Šiame teisės akte įtvirtinta ir viena iš esminių paslaugų teikėjui keliamų pareigų – prieš sudarant paslaugų sutartį (prieš vartotojui įsigyjant bilietą į renginį ir pan.), suteikti išsamią informaciją, susijusią su teikiamų paslaugų prigimtimi, jų teikimo sąlygomis, paslaugų kaina, paslaugų teikimo terminais, galimomis pasekmėmis, bei kitokią informaciją, turinčią įtakos kliento apsisprendimui įsigyti bilietą.

Anot VVTAT atstovės, paslaugų teikėjui pažeidus teisės aktuose įtvirtintas pareigas, nevykdant savo sutartinių įsipareigojimų ar netinkamai juos vykdant (nesilaikant terminų, teikiant nekokybiškas paslaugas, ir pan.), paslaugų teikėjui kyla sutartinė civilinė atsakomybė, o vartotojas įgyja teisę reikalauti nuostolių atlyginimo – pinigų, sumokėtų už bilietus grąžinimo ir kt.

Atsižvelgiant į tai, vartotojas dėl savo galimai pažeistų teisių gynimo pirmiausia turėtų raštu kreiptis į paslaugų teikėją (renginio organizatorių ) ir išdėstyti savo reikalavimus. Tuo atveju, jeigu paslaugų teikėjas neatsako arba nesutinka vykdyti vartotojo reikalavimo, vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT, pateikdamas rašytinį prašymą. Prie prašymo vartotojas turėtų pridėti jame išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų (bilietų, pinigų mokėjimo dokumento ir kt.) kopijas.
   

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (58)