“TNS Gallup” atliekamo Lietuvos gyventojų vertybinių orientacijų tyrimo (RISC) duomenimis, lietuviams, kurie sudaro 83 proc. 15-74 m. amžiaus Lietuvos gyventojų, labiau būdinga tokia vertybė kaip pastovus gyvenimo būdas, o kitataučiams labiau reikšmingi tokie dalykai kaip pinigai, pagarba įstatymams ir lyderiams, gerbūvis.
Žemiau pateikiami duomenys apie populiariausias praėjusios savaitės laidas tarp lietuvių ir kitataučių.
5 populiariausios praėjusios savaitės TV laidos tarp lietuvių.
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | KELIAS Į ŽVAIGŽDES. SAVAITĖS FINALAS | Realybės šou | LNK | 22,5 |
2 | NUO..IKI | TV žurnalas | LNK | 18,7 |
3 | GERI LAIKAI. BLOGI LAIKAI | TV žurnalas | TV3 | 17,7 |
4 | GROŽIO FABRIKAS | Realybės šou | LNK | 17,4 |
5 | TV PAGALBA | Dokumentinė drama | TV3 | 17,4 |
5 populiariausios praėjusios savaitės TV laidos tarp kitataučių.
Programos pavadinimas | Žanras | TV kanalas | Vidutinė auditorija % (reitingas) | |
---|---|---|---|---|
1 | UMORA 2005 | Humoro laida | PBK | 12,3 |
2 | DANGUS. SAVAITĖS FINALAS | Realybės šou | TV3 | 12,1 |
3 | TV PAGALBA | Dokumentinė drama | TV3 | 11,3 |
4 | LANGAI | Pokalbių laida | LNK | 10,5 |
5 | SNIEGO ŠUNYS | Filmas | TV3 | 10,0 |
TNS Gallup TV auditorijos tyrimas
Rezultatai gauti TVMetrų metodu
Periodas: 2005.11.14-2005.11.20.
Tyrime dalyvauja daugiau nei 900 respondentų nuo 4 m. amžiaus
Statistinė tyrimo duomenų paklaida neviršija 3.0 proc.