Kaip pasakoja Europos Sąjungos investicijų planavimo skyriaus vedėja Olga Celova, pagrindinis priemonės „Kūrybiniai čekiai Covid-19“ tikslas – skatinti įmones pasinaudoti kultūrinių industrijų sektoriuje sukauptu potencialu, naudoti kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių subjektų teikiamas inovatyvias paslaugas ir kurti bei diegti dizaino ir rinkodaros inovacijas.

Specialistė atkreipia dėmesį, kad suma, kurią gali gauti į pagalbą pretenduojančios įmonės, siekia nuo 20 000 iki 70 000 eurų. „Kokia paramos suma bus skirta, priklauso nuo paties projekto ir paraišką teikiančios įmonės finansinių poreikių dizaino sukūrimui ar įdiegimui, rinkodaros priemonėms“ – sako O. Celova.

Lietuvos verslo paramos agentūros direktorius Aurimas Želvys priduria: pretenduoti į pagalbą gali labai maža, maža ar vidutinė įmonė, veikianti ne trumpiau kaip vienerius metus. Į pagalbą pretenduojančios įmonės pagamintos produkcijos vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus finansinius metus iki paraiškos pateikimo arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu įmonė įregistruota mažiau nei prieš 3 pastaruosius finansinius metus) turi būti ne mažesnės kaip 50 000 eurų.

„Pretenduoti į pagalbą galima iki šių metų rugpjūčio 31 dienos. Laiko nėra labai daug, tad įmonėms reikėtų suklusti ir jau pradėti ieškoti partnerysčių su kūrybinių industrijų sektoriaus atstovais“ – sako A. Želvys.

Pagal priemonę „Kūrybiniai čekiai Covid-19“, tinkamos finansuoti šios išlaidos:

• Originalių gaminių ir (arba) paslaugų dizaino sprendimo sukūrimas ar pakeitimas, jeigu projekto vykdytojas perka dizaino kūrimo paslaugą.

• Dizainą kuriant, finansuojamos dizaino tyrimo, koncepcijos idėjos parengimo ir jos detalizavimo, maketo, vizualizacijos ar eskizo sukūrimo išlaidos.

• Sukurtą dizainą diegiant finansuojamos išlaidos, reikalingos dizainui vystyti, trūkumams šalinti, patirtos, išbandant gaminio pagal sukurtą dizainą pavyzdžio gamybą ir (arba) paslaugos pagal sukurtą paslaugos teikimo schemą testavimą.

• Projekto vykdytojo darbuotojų, dirbančių įmonėje ne trumpiau kaip 1 metus, kurių pagrindinė funkcija yra dizaino sprendinio kūrimas, darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, kurie gali sudaryti ne daugiau kaip 20 proc. viso projekto finansavimo sumos, apskaičiuotiems darbo užmokestį ir darbo santykius reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka, jeigu pareiškėjas pats vykdo dizaino sprendimo kūrimo ar pakeitimo veiklą.

• Rinkodaros inovacijų tinkamos finansuoti išlaidos apima rinkodaros socialiniuose tinkluose, vaizdo reklamos sukūrimo ir viešinimo internete, mobiliosios rinkodaros, reklamos internetiniuose portaluose, reklaminių straipsnių išlaidas; turinio rinkodaros išlaidas: internetiniai dienoraščiai, el. knygos, el. leidiniai, nuotraukos, instrukcijos, vadovai.

• Rinkodaros inovacijų sukūrimas turi būti įsigyjamas iš fizinio ar juridinio asmens, veikiančio kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje ne trumpiau nei vienerius metus.

Užsakymo nr.: PT_87834855