Skaidrus finansinis paveikslas – raktas į patikimo verslo reputaciją, įsitikinęs Oskar Romanovskij, buhalterinės apskaitos, konsultacijų ir teisines paslaugas verslui teikiančių bendrovių „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ vadovas ir teisininkas.

Pasak jo, aiškiai pateikiama ir viešai prieinama informacija skatina pasitikėjimą. Tai – neabejotinas konkurencinis pranašumas, galintis padėti pritraukti kokybiškų klientų, rimtų investuotojų bei lojalių darbuotojų. Bankai taip pat kur kas palankiau vertina įmones, kurios pateikia aiškią ir tikslią finansinę informaciją laikydamosis nustatytų terminų. Tai gali lemti geresnes finansavimo sąlygas ir galimybę įgyvendinti verslo plėtros projektus.

„Iš esmės, skaidrus verslo paveikslas finansinėje apskaitoje ne tik leidžia apsisaugoti nuo baudų, bet ir lengviau pasiekti ilgalaikę sėkmę rinkoje, padeda identifikuoti sritis, kur galima efektyviau valdyti išlaidas. Tai investicija į patikimumą, inovacijas ir verslo augimą“, – naudas verslui, samdančiam profesionalias finansines ir teisines paslaugas teikiančias įmones, apibendrina O.Romanovskij.

Paklysta ir tarp skaičių, ir tarp teisės aktų

Didžioji dauguma verslų, kurie kreipiasi į „Apskaitos garantą“ ir „Apskaitos galeriją“, pirmiausia siekia finansinės ramybės ir saugumo. Ypač po to, kai pabandė tvarkyti apskaitą savarankiškai, sako O.Romanovskij. Pagrindinės įmonių finansų apskaitos problemos, pasak jo, apima netvarkingą dokumentų apskaitą, netinkamą darbuotojų atlyginimo administravimą bei neteisingą mokesčių planavimo strategiją.

Kita vertus, tiek nedidelės įmonės, tiek patyrę verslo rykliai paklysta ne tik tarp skaičių ir ataskaitų. „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ taip pat efektyviai sprendžia teisinius klientų klausimus – nuo įmonių steigimo, perregistravimo ir likvidavimo iki verslo teisės paslaugų privačiam ir viešam sektoriui.

O.Romanovskij atkreipia dėmesį, kad įmonės vis dažniau linkusios samdyti specialistus iš išorės, nes taip gali greitai ir lengvai gauti visą paslaugų spektrą vienoje vietoje. Juolab, kad daugelio įmonių poreikiai yra platesni nei tiesiog buhalterinė apskaita – dažnai prireikia profesionalių finansų, verslo ir teisės konsultacijų. Toks integracinis požiūris, pasak O.Romanovskij, ne tik didina efektyvumą, bet ir užtikrina aukštą kokybę bei leidžia įmonių vadovams sutelkti dėmesį į pagrindinę veiklą, pasitelkiant ekspertus iš išorės.

„Mūsų tikslas – padėti sumažinti klaidų kiekį. Dėl dažnų įstatymų pakeitimų ir sparčios finansinių bei technologinių priemonių plėtros, verslo vadovai kartais nespėja ar neturi laiko įsigilinti į visų teisės aktų pakeitimus ir naujoves. Todėl daugelis verslininkų samdo buhalterinių ir teisinių paslaugų įmones, o ne patys gaišta laiką prie ataskaitų – tas valandas jie verčiau išnaudoja savo verslo plėtrai ir sėkmei“, – sako O. Romanovskij.

Pasirinkimą lemia trys kriterijai

Poreikis samdyti buhalterines ir teisines paslaugas teikiančias įmones kasmet auga, pastebi O. Romanovskij. Verslo aplinkai tenka sparčiai prisitaikyti prie duomenų apsaugos ir pinigų plovimo prevencijos reikalavimų, vietinių įstatymų pakeitimų, didėjančio Europos Sąjungos (ES) teisės aktų kiekio.

„Dėl besikeičiančios ir neapibrėžtos ekonominės aplinkos, įmonės vis dažniau pasirenka mūsų individualiai pritaikytas paslaugas. Šis poreikis pirmiausia yra akivaizdžiai susijęs su nuolat kintančiais įstatymais ir augančiu ES teisės aktų griežtumu – tai neabejotinai reikalauja nuolatinio profesionalaus konsultavimo, ir šis poreikis ateityje tik augs“, – prognozuoja bendrovių „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ vadovas ir teisininkas.

Tačiau verslui tenka nemenka užduotis – iš šimtų šiandien Lietuvoje buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančių įmonių pasirinkti teisingai. Pirmiausia, pasak O. Romanovskij, vertėtų atkreipti dėmesį į paslaugos teikėjo patirtį, profesionalumą, lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie unikalių poreikių. Taip pat svarbūs kriterijai – teikiamų paslaugų spektras ir operatyvus bei efektyvus bendradarbiavimas su klientu.

Bendrovių „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ stiprybės, vardija O. Romanovskij, yra buhalterinės apskaitos tvarkymo ir teisinės paslaugos, verslo plėtros konsultacijos. Patyrę bendrovių specialistai bendradarbiauja su kredito unijomis, bankais, konsultuoja dėl verslo finansavimo galimybių, rengia paraiškas ES Struktūriniams fondams, tarptautinėms ir nacionalinėms programoms, steigia bei likviduoja įmones, tarpininkauja perkant bei parduodant verslą, tvarko apskaitą įmonėms, prekiaujančioms kriptovaliutomis ir kitomis specializuotomis sritimis.

Profesionalumas, universalumas ir įvairovė

O. Romanovskij vadovaujamų bendrovių veiklos pamatą, pasak pašnekovo, sudaro klientų pasitikėjimas ir ilgalaikiai santykiai. Ženkliu pranašumu jis laiko ir didelį klientų portfelį. Tai – ir klientų tarpusavio bendradarbiavimą skatinantis veiksnys.

„Kartais mūsų klientams prireikia konkrečios paslaugos ar prekės, kurią turi kitas mūsų klientas. Todėl mes ne tik tiesiame komunikacinius tiltus tarp skirtingų įmonių, bet ir padedame klientams gauti daugiau potencialių užsakymų. Manyčiau, kad tai yra dar viena mūsų įmonių stiprybė – mums svarbus kiekvienas klientas“, – sako O. Romanovskij.

Bendravimą su klientais ženkliai palengvina ir komandos gebėjimas susikalbėti lietuviškai, angliškai, lenkiškai, rusiškai. Tai itin praverčia atvedant į Lietuvą tarptautinius verslus, nes bendrovės „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ teikia paslaugas ne tik mūsų šalyje – didelė dalis klientų yra užsienio įmonės, steigiančios verslus Lietuvoje.

Net patalpų paieškos buvo kruopščiai apgalvotos. O. Romanovskij sako ypatingą dėmesį norėjęs skirti sklandžiam susisiekimui ir pasiekiamumui, todėl bendrovės „Apskaitos garantas“ ir „Apskaitos galerija“ įsikūrusios strategiškai patogioje vietoje Vilniuje, Saltoniškių g. 9, PLC „Panorama“ esančiame Verslo centre.

„Suteikiame galimybę klientams patogiai atvykti, pasinaudoti nemokamu automobilių stovėjimu ir mėgautis aukštos kokybės prekybos centro infrastruktūra, kurioje rasite bankus, bankomatus, restoranus ir parduotuves. Taip užtikriname ne tik efektyvų darbą, bet ir patogumą mūsų klientams, apie kuriuos pirmiausiai ir galvojame“, – sako įmonių vadovas.

Skirtingiems poreikiams – skirtingi sprendimai

Už fiksuotą mokestį buhalterines paslaugas teikianti bendrovė „Apskaitos garantas“ ypatingai tinka gamybinėms įmonėms – čia įdiegta „Rivile“ verslo valdymo, finansų ir buhalterinės apskaitos sistema leidžia efektyviai valdyti sandėlius, stebėti atsargas ir vykdyti produkcijos apskaitą.

Paslaugas teikiančioms įmonėms aktuali „Apskaitos galerijoje“ naudojama „Optimum“ buhalterinės apskaitos programa. Ji leidžia efektyviai tvarkyti klientų informaciją, sąskaitas ir kitus dokumentus. Be to, čia veikia kintamos kainos modelis. Tai reiškia, kad paslaugų kaina priklauso nuo atliktų darbų ir pateiktų dokumentų kiekio, todėl klientai sumoka tik už faktiškai atliktus darbus.

„Dvi buhalterinės įmonės po vienu stogu optimizuoja veiklą pagal verslo sektorius ir leidžia efektyviai pritaikyti mūsų komandos specializuotas žinias bei metodus. Tai yra svarbus žingsnis siekiant didesnio verslo efektyvumo ir aukštos kokybės teisės bei apskaitos srityse. Mūsų tikslas – ilgalaikiai ir vertingi santykiai su klientais, kurie vertina patikimą ir profesionalų požiūrį į finansų valdymą“, – apibendrina O. Romanovskij.