Abipusiai žinių, gerųjų patirčių, idėjų ir ryšių mainai

Į bendrą renginio erdvę susiburę dalyviai – tiek įvairių sričių ekspertai, tiek ir verslą pradedantieji turės galimybę atrasti naujus žmones, ištrūkti iš įprastų socialinių burbulų, pasidalinti ir įgyti motyvacijos. „Žinant, kad dabar auga „lazy” (liet. tingios) ekonomikos karta, skatiname aktyvumą, siūlome naujus ir perspektyvius renginio iššūkius, kuriuose laimi visi. Juk mes visi įvairūs, įdomūs ir visi pajėgūs duoti vieni kitiems naudos, pasidalinti vertinga patirtimi, kas padeda auginti save ir, žinoma, verslą. Tai vienintelis vakaras, kur susiburia įvairių sričių ekspertai, verslo atstovai, verslų savininkai, visi pasipuošę, visi nusiteikę kažką duoti ir kažką naudingo išsinešti. Mes padedame suvesti reikalingus žmones ir taip išspręsti klausimus, duoti patarimus ir belieka tik veikti!“ – žada dr. Ž. Glaveckaitė. Šįkart daug dėmesio bus skiriama e.komercijai, pardavimams, patekimo į užsienio rinkas galimybėms, kapitalo didinimui, investavimo alternatyvoms, finansavimo pritraukimui, e. Rinkodarai, EBIDTA didinimui, verslo proceso efektyvumui ir kitiems aktualiems klausimams.

Verslo modelių perspektyvos – tyrimo rezultatuose

Dr. Živilė Glaveckaitė „Business Network Party: Christmas edition“ metu pristatys naujausią, specialiai šiam renginiui atliktą tyrimą apie kitų metų verslo modelių tendencijas bei pasidalins jo rezultatais. „Šiemet koncentravausi į investuotojus ir jų apklausas. Jie turi didžiausią apimtį verslų, kuriuos analizuoja, investuotoja ir ten visuomet sukasi naujausi dalykai. Įžvalgos regis galbūt skamba jau girdėtais tech pavadinimais, bet aš juos išpjaustau ir tada galima pamatyti daug dedamųjų, kurios ne tik stebina, bet ir supranti, kad jos gali atsirasti ir pas tave versle. Nes be jų matyt perspektyvus modelis tiesiog nesidėlios arba verslas gyvens trumpalaikėje perspektyvoje. Apie visa tai ir tendencijomis pasidalinsiu konferencijos metu.“

Kur investuoti?

Greta Zarembienė, „Röntgen“ partnerė ir ryšių su investuotojais vadovė, renginio metu pristatys pranešimą apie konservatyvių investicijų galimybes. Ekspertė pastebi, kad išaugusios palūkanų normos gali turėti įtakos investicijų tendencijoms apskritai. „Per paskutinius pusantrų metų reikšmingai išaugus palūkanoms visose skolos rinkose, pastaraisiais mėnesiais ekonomistai ir ekspertai vis garsiau kalba apie kitąmet tikėtiną bazinių palūkanų mažinimą. Suvaldžius infliaciją, Vakarų vyriausybės neišvengiamai turės imtis buksuojančios ekonomikos skatinimo per mažesnes palūkanas. Todėl šiuo metu investuojantys į fiksuotos grąžos instrumentus turi galimybę metams ar keliems užfiksuoti vis dar itin didelę investicinę grąžą, kuri ilgainiui gali mažėti išvien su centrinių bankų mažinamomis palūkanomis.“

Kalbant apie daugiausia investicijų pritraukiančius sektorius, G. Zarembienė teigia, kad vis daugiau dėmesio sulaukia sutelktinis NT finansavimas su turto įkeitimu ar obligacijos. „Investuotojai nori būti garantuoti, kad gaus iš anksto žinomą ir juos tenkinančią grąžą. Neramių rinkų metu stabili fiksuota grąža didelei daliai žmonių yra patraukliau nei akcijos ar kitos kryptys, kurių vertė kasdien kinta.“

Žingsnis į JAV rinką

Užsienio verslo rinkų ekspertas, Linas Klimavičius, „PointOne International“ partneris ir vadovas, pristatysiantis pranešimą „Kaip patekti į naujas rinkas ir vykdyti tarptautinę prekybą. JAV atvejis“ pabrėžia orientaciją į vartotojus. Būtent šis prekybos grandinės elementas yra svarbiausias yra svarbiausias – viskas turi atitikti ir pateisinti jų poreikius, lūkesčius. „Prekybos centrui, jau dabar turinčiam nemažai prekių ženklų vienoje kategorijoje pradėti įvedinėti naują, visiškai nežinomą prekės ženklą yra per didelė rizika. Pasiūlyti reiktų tai, kas padėtų pritraukti naujų pirkėjų, galbūt ir tų, kurie tokiame prekybos centre nesilanko.“

Elektroninė prekyba, anot L. Klimavičiaus, gali būti kiek lengvesnis sprendimas, tačiau ir tokiu atveju, „reikia partnerio JAV, kuris padėtų inventorizuojant, prižiūrint, valdytų užsakymus. Yra prekių kategorijos, pavyzdžiui juvelyrikos dirbiniai ar kitos lengvos prekės kurias galima išsiųsti paštu, būnant Lietuvoje, tačiau ilgėja pristatymo trukmė“. Pašnekovo teigimu, e.komercija dažnai gali būti pirminis žingsnis ir padėti įvertinti klientų reakciją, poreikį, numatyti tolimesnes investicijas. Platesnėmis įžvalgomis apie galimybes patekti į JAV rinką, ekspertas pasidalins renginio metu.

NT investicijos

Verslo ir investicijų tendencijos pastaruoju metu kita ir vis daugiau dėmesio skiriama nekilnojamojo turto įsigijimui užsienyje, pastebi vienas renginio ekspertų, Ramūnas Padelskas „Dream Luxury Real Estate“ bendraįkūrėjas ir direktorius. Dažniausios kryptys – Šiaurės Kipras, Ispanijos kurortai, Batumis, tačiau susidomėjimas Dubajumi taip pat sparčiai auga. „Europos NT rinkai stagnuojant, plačiau žvelgiantys žmonės ieško alternatyvų. Dubajus turi labai palankią mokestinę aplinką (nėra pelno ir NT mokesčių), tai veda į didesnę metinę investicijų grąžą, pakankamai draugiškas NT kainas, kokybiškus ir itin komfortabilius projektus.“ Anot pašnekovo, kainos čia yra 3-4 kartus mažesnės nei kituose pasaulio megapoliuose, tokiuose, kaip Niujorkas, Londonas, Singapūras ar Šanchajus. Dažno pirkėjo biudžetas 200-300 tūkst. eurų, o tai leidžia „įsigyti ne mažiau nei 70 m2 dydžio 1 miegamojo apartamentus su privačiu baseinu balkone, iki jūros ir Burj Khalifos bus tik 20-25 min automobiliu.“ R. Padelskas atkreipia dėmesį, kad „norint pirkti nekilnojamąjį turtą įmonės vardu, Dubajuje reikės atidaryti įmonę – užsienio juridinis asmuo negali įsigyti NT Dubajuje.“ Vis dėl to, procedūra nėra sudėtinga, o fiziniams asmenims tai dar paprasčiau, nes užtenka tik paso ir viskas gali būti suderinama nuotoliniu būdu.

Su partneriais tikslai pasiekiami sparčiau

Dalyvių laukia išties puiki galimybė praplėsti žinias, užmegzti ar atnaujinti pažintis ir kokybiškai praleisti laiką. Organizatoriai dėkoja renginio partneriams: didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, bendradarbystės erdvei „Workland“, skaitmeninės rinkodaros agentūrai „APG Media“, Konservatyvaus ir sutelktinio finansavimo platformai “Röntgen”, automatizuotai e. komercijos rinkodaros platformai „Omnisend“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“, tarptautinės prekybos profesionalams "PointOne International”, verslo renginių organizatoriui „Big Event“, investicijų į nekilnojamąjį turtą Dubajuje konsultacinei įmonei „Luxury Properties & Resorts Limited", prabangiam viešbučiui „PACAI“, šokolado meistrams „Pergalė Vilnius Marc de Champagne“.