Palyginti su 2022 m., lankytojų srautai augo 28 proc.

„Viena yra paveldėti verslui ar kultūrai vystyti puikią vietą su įspūdingais miesto ir upės pakrantės vaizdais, kita – ją įvertinti per ilgalaikių investicijų ir vystymo krypčių prizmę. Manau, pastaruosius keletą metų augantys lankytojų srautai patvirtina, kad mums pavyko suderinti ne tik šiuos du svarbius veiksnius, bet ir priimti tinkamus sprendimus, pasirenkant perspektyviausius nuomininkus. Kaip vienas įrodymų – šių metų sausio–gegužės mėnesių bendri mūsų prekybos centro lankytojų srautai buvo vidutiniškai net 28 proc. didesni, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.

Ji taip pat pažymi, kad augimas stebimas ir vertinant ikipandeminius rodiklius. Per pirmuosius 2023 metų mėnesius bendri lankytojų srautai buvo vidutiniškai 8 proc. didesni, palyginti su 2019 metų sausio–gegužės mėnesiais.

Kartu su lankytojų srautais augo ir bendra CUP nuomininkų apyvarta: palyginti su 2022 m. sausio-gegužės mėnesiais, šiemet tuo pačiu laikotarpiu ji buvo vidutiniškai 23 proc. didesnė, o gretinant su 2019 m. 5 pirmųjų mėnesių rodikliu – vidutiniškai 31 proc. didesnė.

CUP ir „Sportland“ – bendros vizijos kryptimi

Kaip vieną labiausiai vietos privalumus ir prekybos centro CUP investicijų kryptis atitinkančių sprendimų O. Nevinskienė įvardija naują nuomos sutartį su „Sportland“ – didžiausiu sporto ir laisvalaikio prekių tinklu Lietuvoje. Tai – po pertraukos į prekybos centrą sugrįžęs mažmeninės prekybos tinklas, siūlantis garsiausių ir labiausiai įkvepiančių pasaulio prekių ženklų sporto ir laisvalaikio kolekcijas.

„Parduotuvėje lankytojams pasiūlysime nemenką inventoriaus ir aksesuarų lauko sportui asortimentą. Bus galima rasti tai, kas aktualu šalia Baltojo tilto besirenkančiam jaunimui, šeimoms ir visiems lauko sporto mylėtojams – paspirtukų, riedučių, šalmų, apsaugų, kamuolių ir daugybę aksesuarų, kurie padės maksimaliai mėgautis sportu lauke. Jau nekalbu apie parduotuvėje randamą tinkamą aprangą ir avalynę – platų žinomiausių prekių ženklų, tokių kaip „Nike“, „Adidas“, „Vans“, „Convers“, „New Balance“, „Puma“ ir kt. asortimentą“, – žada bendrovės „Sportland LT“ vadovas Juras Vėželis.

Pasak J. Vėželio, išskirtinė CUP lokacija šalia Baltojo tilto zonos su įspūdingai atsinaujinusia infrastruktūra Neries krantinėje puikiai atitinka tiek „Sportland“ produktus, tiek ir šio tinklo viziją.

Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad „Sportland“ parduotuvei CUP prekybos centre pasirinktas patobulintas naujas konceptas, ji pagyvinta skaitmenizacijos sprendimais, emocinėmis detalėmis.

Naujai atidarytoje parduotuvėje vyks „Išpardavimų festivalis” su iki 60 proc. nuolaidomis – puiki galimybė visiems lankytojams bus ne tik apžiūrėti parduotuvę, bet ir įsigyti prekių už puikią kainą. Prekybos akciją papildys „Sportland“ iniciatyva prie Baltojo tilto – aktyvaus laisvalaikio mėgėjai bus kviečiami priimti sporto iššūkius ir už tai gaus puikių „Sportland“ dovanų, kurias galės iš karto panaudoti naujoje parduotuvėje.

Lankytojus pasitinka atsinaujinusi „Maxima“

Kaip vieną iš gerųjų sezono naujienų prekybos centro CUP vadovė įvardija atsinaujinusią – patogesnę lankytojams, erdvesnę ir šviesesnę – prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvę. Lankytojų čia laukia dvigubai didesnis nei iki šiol šviežio maisto asortimentas, randamas per visą apsipirkimo kelionę. Išaugo parduotuvės vaisių ir daržovių skyrius, padidėjo pasaulio skonių asortimentas, tai – įvairūs prieskoniai, padažai ar egzotiški produktai, orientuoti į smalsių, kūrybiškų, naujoves mėgstančių žmonių pomėgį lengvai, su pasimėgavimu suktis virtuvėje.

„Visiškai atšviežinta mūsų parduotuvė yra įsikūrusi vilniečių pamėgtoje vietoje. Vasarą šalia Baltojo tilto vykstantis ypač intensyvus gyvenimas kuria atitinkamus poreikius. Lankytojas, pasirinkęs paruoštas salotas, užkandį ar sumuštinį galės išsyk keliauti paiškylauti į poilsio ir pramogų zoną. Tai – gera galimybė miesto žmogui, skubančiam po darbo kuo greičiau be rūpesčių išsitiesti ant žolės. Greito poilsio ar lengvesnio apsipirkimo planą paspartins ir tai, kad po atnaujinimo mūsų parduotuvėje yra dvigubai daugiau savitarnos kasų. Jomis ypač mėgsta naudotis jauni žmonės“, – pasakoja prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Maxima“ atstovė taip pat pabrėžia, kad emocinį klientų prieraišumą branginantis prekybos tinklas ypač vertina tai, kad naujo formato parduotuvėje lankytojus pasitiks daugeliui pažįstami ilgamečiai šios parduotuvės darbuotojai – kai kurie čia dirba jau 20 metų.

„Investuodami į modernumą, prisidedame prie to, kad dešiniajame Neries krante įsikūręs Vilniaus CBD (Central Business District, arba Centrinis verslo rajonas), vis labiau tampa centriniu bendruomeninio gyvenimo rajonu. Jame į darnią modernios miesto gyvensenos visumą jungiamas verslas, darbas šiuolaikiškuose biuruose, judumo ir tvarumo galimybės, kultūriniai, estetiniai ir buitiniai poreikiai. Šios visumos elementai yra ir prie Baltojo tilto organizuojami sporto renginiai, ir jau antri metai mūsų prekybos centro „Upės terasoje“ vykstantys Miesto festivalio „Summer Stories“ koncertai“, – teigia CUP vadovė O. Nevinskienė.