Bendrai liepos mėnesio pardavimai „Pigu.lt“ Marketplace augo apie 20 procentų, lyginant su 2022 metų liepos duomenimis. Tai pačiai „PHH Group“ priklausančio Latvijos e. prekybos centro „220.lv“ pardavimai kilo 30 procentų, Estijos „Kaup24.ee“ – 27 procentais, lyginant su praėjusių metų liepos rodikliais.

„Lietuvoje labiausiai nustebino televizorių pardavimų augimas, nebūdingas vasaros sezonui. Prekyba televizoriais augo net 37 procentais, lyginant su praėjusių metų liepos rezultatais“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Tarp sezoninių „Pigu.lt“ prekių perkamiausi buvo dviračiai ir vejapjovės. Populiariausių liepos mėnesio prekių viršūnę sudarė naujos komplektacijos pirmosios pagalbos rinkinys vairuotojams, miegmaišis „iHike“, uodus atbaidantis įrenginys „Thermacell“, garso kolonėlė „JBL PartyBox“, robotas-vejapjovė „Redback“ ir keraminė kepsninė su priedais „Kamado Nordgarden“.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.