Elektrinių vaikiškų automobilių prekyba kovo mėnesį augo daugiau nei 50 procentų, lyginant su praėjusių metų pardavimais. Vaikiškų triračių ir dviračių pardavimai šių metų kovą buvo 50 proc. didesni, o vaikiškų paspirtukų – daugiau nei 30 proc. aukštesni nei tuo pačiu laikotarpiu 2022-aisiais.

„Aktyvesnę paspirtukų prekybą lėmė ir tai, kad šiemet beveik dvigubai išplėtėme jų asortimentą. Taip pat pastebime didėjantį tėvų susidomėjimą daugiafunkciniais paspirtukais, kurie gali būti modifikuojami vaikui augant. Populiarėja ir daugiafunkciniai triračiai, kurių valdymą gali perimti tėvai, vaikui pavargus“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Anot jos, prekyba dviračiais ir paspirtukais suaugusiųjų kategorijoje kovo mėnesį išliko tame pačiame lygyje kaip praėjusiais metais, tačiau pardavimų situaciją keitė oro temperatūra. Neįprastai šiltą kovo savaitgalį, kuomet šiluma laikėsi vos dvi dienas, dviračių pardavimai šoktelėjo 20 procentų, lyginant su kitomis mėnesio dienomis.

„Dviračių, kaip ir kitų sezoninių prekių, pardavimai nepaprastai jautrūs oro sąlygoms. Vos pakilus termometro stulpeliui stebime pardavimų pokytį. Jei balandžio mėnesį orai išliks gražūs, fiksuosime ypač aktyvią prekybą dviratėmis priemonėmis“, – teigia K. Liškauskaitė.

Įprastai būtent balandžio mėnesį matomas ne tik dviračių, bet ir kitų pavasario sezono produktų – batutų ir laisvalaikio prekių – pikas. „Kovo mėnesį šių prekių pardavimai mūsų e. prekybos centre kyla tris-keturis kartus, palyginus su vasariu, o balandį pardavimai dar padvigubėja“, – skaičiuoja K. Liškauskaitė.

Šį sezoną „Pigu.lt“ anksčiau nei įprasta pradėjo vykti prekyba vaikiškais žaidimų nameliais ir čiuožyklomis. „Jau netrukus įsivyraus turizmo prekių pardavimai. Atšilus orams, įsisiūbuoja ir grilių bei kepsninių – bene populiariausių laisvalaikio prekių Lietuvoje – pardavimai“, – sako K. Liškauskaitė.

Ji prognozuoja, kad šiemet, kaip ir praėjusiais metais, išliks populiarios ne tik fenomenalios sėkmės sulaukusios „Kamado Bono“, bet ir pirkėjų pamėgto prekės ženklo „Nordgarden Kamado“ kepsninės.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Kontaktai žiniasklaidai:

Asta BrazaitienėKorporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims

+37060214376