„Pagrindinis mūsų tikslas – sukurti kuo patogesnę el. prekybos infrastruktūrą ir kuo geresnes sąlygas pardavėjams, veikiantiems mūsų Marketplace. Todėl nuolat tobuliname savo e. prekybos sistemą ir ieškome vertingų partnerysčių, kurios teiktų naudą mūsų pardavėjams. Viena tokių – su bendrove „Venipak“. Logistika užima nemažą dalį el. prekybos kaštų eilutėje, taigi džiaugiamės suradę bendrą sprendimą, kuris mūsų pardavėjams leis reikšmingai sutaupyti“, – sako l.e.p. „PHH Group“ Marketplace vadovė Dalia Čiutaitė-Antanaitė.

Dalia Čiutaitė-Antanaitė

Jos teigimu, susitarta dėl nuolaidų prekių pristatymui į visų „PHH Group“ Baltijos šalių centrinius sandėlius pardavėjams, kurie naudojasi šia paslauga. Skaičiuojama, kad toks sprendimas verslams leis sutaupyti apie 50 proc. prekių atvežimo kaštų. Be to, tai leis pardavėjams greičiau apdoroti užsakymus, greičiau pristatyti siuntas, o visas procesas taps sklandesnis ir paprastesnis.

„Baltijos šalis laikome savo namų rinka, tad esame išvystę infrastruktūrą, kuri gali greitai ir efektyviai aptarnauti didelį siuntų kiekį. Tai, kad galime operatyviai priimti verslo sprendimus, leidžia mums atsižvelgti į kiekvieno kliento specifiką, tad džiaugiamės galėdami palengvinti el. verslų plėtrą. Specialią kainodarą taikysime pardavėjų prekėms, siunčiamoms tiek per kurjerius, tiek paštomatais“, – teigia „Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas.

Justas Šablinskas, Venipak CEO

Pasak D. Čiutaitės-Antanaitienės, pradžioje manyta, kad šis sprendimas aktualiausias bus smulkiajam verslui, veikiančiam atokiau nuo Baltijos šalių sostinių, kuriose įsikūrę „PHH Group“ logistikos sandėliai. Tačiau jau po mėnesio tapo aišku, kad paslauga aktyviai naudojasi ir didžiųjų miestų pardavėjai. Galimybe siųsti prekes pigiau jau pasinaudojo apie 300 Marketplace veikiančių verslų.

Venipak nuotr.

„Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau. O tuos, kurie dar neprekiauja mūsų Marketplace, kviečiu prisijungti, naudotis el. prekybos ekosistema ir visiems kartu bendradarbiaujant kurti papildomą vertę galutiniams vartotojams“, – sako D. Čiutaitė-Antanaitė.